Stöd Ukraina

Marikas blogg

Måndag 25 Februari 2008

Annu ett nytt paradis!

Befinner mig just nu i Kanchanaburi, Thailnad. Har sovit en natt pa en flotte pa floden Kwai och vill rekommendera alla att komma hit! Vilken upplevelse! har aven besokt Hell Fire Pass och akt pa Dodens Jarnvag, badat i vattenfall, gatt over floden Kwai nu ikvall (lite hogt var det...) m.m. och det finns mer att se!! Skulle nog rekommendera minst 5 natter har pa Felix River Kwai Hotel.

Aker imorron vidare till Ban Phe som ligger vid havet oster om Bangkok. Dar vantar besok hos Reseguidevanner (Mape och Thorgu samt Candy)!! Ska besoka Koh Samet och gora utflykt till Koh Talu.

Har det underbart allihop, det har vi!\\KRam MArika
Dela med andra:    

Kommentarer
Smilla säger:
Vad härligt det låter. Jag önskar er en fortsatt trevlig resa!
Postat 2008-02-28 09:13  Anmäl
Takemehome säger:
Hej Marika,

kul att du går i mina fotspår. Jag håller med floden Kwai förtjänar en längre vistelse än det vi hade för 7 veckor sedan.

Bacioni//Mino
Postat 2008-02-26 07:56  Anmäl
Mape säger:
Och här sitter jag i ban Phe och väntar på er,roligt ni hade det bra i Kwai,nu ska vi ha det bra här,Candy är på G med,vi ses i kväll.
Kram Mape
Postat 2008-02-26 06:03  Anmäl
Pitea säger:
Hej Marika !
Låter verkligen som en härlig upplevelse som ni har framför er.
Har aldrig varit så intresserad av asiatiska länder men efter allt positivt skrivande här så har man ju blivit påverkad :-)

Tom. karln min och yngsta sonen har blivit intresserade av att åka men dom vill snorkla och så och det är inget för hajrädda mej !!
Jag är glad om jag doppar mej i en pool och överlever ha,ha !!

Ha det gott och var rädda om er !!
Vi hörs ! // H
Postat 2008-02-26 00:24  Anmäl
Janne_s säger:
Vi var där för några år sedan, en dagstur, har hört talas om vattenfallen bortanför bron. Thailand är fantastiskt, fortsatt trevlig resa!
Postat 2008-02-26 00:17  Anmäl
Kubap20 säger:
Wow! var kul att höra hur ni har det Marika!! Ha det så skönt.. Kram Paul..
Postat 2008-02-25 23:57  Anmäl
Raketost säger:
Kul o höra!
Postat 2008-02-25 23:19  Anmäl
Oxen säger:
Att resa är livet. Passa er för elaka mygg som bär på både det ena o det andra. Ha det! Benny (Oxen)
Postat 2008-02-25 21:44  Anmäl
Daikokoro säger:
Låter väldigt trevligt. Ha det fortsatt bra på resan!
Postat 2008-02-25 21:35  Anmäl
Travelfun säger:
Önskar en fortsatt trevlig resa!!
Skulle gärna byta plats!!
Hälsa härliga thailand från mig :-)
Postat 2008-02-25 21:34  Anmäl

Sida:12Nästa
Skriv kommentar
Arkivet