Stöd Ukraina

Maskbebis blogg

Lördag 22 November 2008 - Koh Lanta

Ändrade planer...

I förrgår kollade vi så våra flyg fortfarande gick som det var planerat men hoppla då, det gjorde dom ju inte. Aerosvit hade tagit bort vårat anslutningsflyg från Kiev till Stockholm och bokat in oss på ett flyg tre dygn senare! Utan att meddela oss något om detta dessutom! F*n heller tänkte vi då och skickade ett argt mail till Aerosvit men givetvis svarade de inte på det utan det blev till att maila Lena som fick ringa upp Aerosvits kontor i Stockholm o prata med dom och förklara att det funkar inte för oss att vänta tre dygn i Kiev. Som tur är så löst hon deet för oss så budet är (för tillfället) Aerosivt Bangkok till Kiev sen Air Baltic Kiev till Riga, Riga till Stockholm. Vi kommerlanda i Stockholm 4 timmar senare än planerat vilket är bra mycket bättre än 3 dygn senare. TACK LENA!!!

Imorgon ska Peter dyka o jag ska snorkla. Jag var så förkyld när vi bokade utflykten så det blir inget dykande för mig tyvärr.

Vi har även bokat båt till Krabi på tisdag morgon samt hotell så du kan vara lugnt mamma, vi har tak över huvudet då oxå =) I Krabi ska det inhandlas en ny resväska + shoppas lite mer, kul kul.

Härom dagen var jag på oljemassage, footskrub och manikyr, detta kostade hela 150 kr, ska passa på en gång till innan vi åker härifrån. Inte fel med rena fina fötter och mjuk kropp innan man åker härifrån.

Nu ska jag o en tjej som heter Marika in till Saladan o handla pärlor att pyssla med. Man får ju roa sig med det som bjuds eftersom solen lyser med sin frånvaro.

På återseende!
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Hemma igen
15 år sedan
Närmar oss...
15 år sedan
Snart hemma!
15 år sedan
Fast i Thailand
15 år sedan
Framme i Krabi
15 år sedan