Stöd Ukraina

Makichans blogg

Lördag 6 November 2004
Resealbum: Florida

Andra och tredje veckan

När vi checkat ut från hotellet så tog vi en taxi till en biluthyrnings ställe där vi fick hyra en bil som vi sen då åkte i resten utav resan. Vi började med att åka mot Miami, vi stannade såklart på en massa motell innan vi var framme i Miami, fast dom motellen vi stannade på var riktigt fina och det bästa var i Fort Lauderdale fast vi var också i ett hotell som hade varit mitt i orkanen och där var stranden helt förstörd och det låg en massa betongbitar där...inte så skönt kanske men vi njöt ändå. Vi firade också min mammas födelsedag i det hotellet, hon fick en tårta som såg jättegod ut fast den var jätte äcklig vi trodde liksom att det var grädde och chocklad tårta med det visade sig vara kristyr och chocklad tårta......inte så lyckat men ändå. Senare på kvällen så gick vi ut för att äta på en BBQ grill det var faktiskt gott men det ända äckliga var att drickan smakade klor...orkanen hade förstört vatten ledningarna och därför var vattnet tvunget att vara rent och smakade därför skit.
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Andra och tredje veckan
15 år sedan
Resan hem
15 år sedan
Jag vill dit. =)
15 år sedan
Visum? Annan info..
15 år sedan
Dag till dag..
15 år sedan