Stöd Ukraina

Familyof3s blogg

Fredag 29 Januari 2010 - Koh Chang

Allt har ett slut...

...det ar bara jadrigt synd att det skulle ta slut nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fan det ar med en tar i ogat som jag skriver detta... Sista kvallen ar pa vag att ta slut pa en underbar semester - det kanns verkligen trakigt att behova lamna detta underbara land. Det kommer definitivt att bli en 6e gang och vi har redan att borja tanka vart vi ska pa nasta resa. Vi packade lite snabbt tidigare och Filippa plockade ur, en sak i och en sak ur. Hon har blivit makalos och vi far snart anstalla en nanny till henne!!!

Pa tal om vara kompisar ryssarna (not) sa har dom skapat en maffiastamning nera pa stranden och med det menar vi att dom bokar varenda eviga liggstol som finns med sjalar och scarfsar och sa finns det en maffiosbrud som harskar over alla med jarnhand, det ar faktiskt lite kul att se. Det kryddar tillvaron litegrann hehe

Vi har precis kakat en superb midda pa stranden med en cool fireshow som avslutning och har shoppat det sista infor resan i morrn, vi reser harifran vid 15 tiden dvs 9 pa lordag morgon. Det kanns urtrist, fast nu ska jag inte deppa ner er utan ta mig i kragen. Vi har ju en harlig dag i morgon oxa med sol och underbar varme - yeaaaaaaaaaaaaaah :)

Vi mar utmarkt som vanligt o just nu blir Filippa nattad av pappan och jag ska skynda mig hem till dom. VAd har hant sen sist jag skrev?? Vi har slappat, solat (dock lite mulet igar em men d kvittar), badat och njutit i stora drag. Vi har shoppat litegrann pa White Sand Beach, atit gott och jag har fatt manikyr sa jag kan knappt skriva pa tangenterna :) Jag inser att vi har itne tagit sa manga kort med den lilla kameran o vill inte koppla in den nya systemaren med radsla for virus u know how it is Macke :)!! Ni far helt enkelt halla till godo med dom fa som finns. Det ar fortfarande badkarsvarmt i havet och haromdan var det 36 i luften. Det ar ratt varmt m andra ord och jag vagar inte tanka pa alla minusgrader som ni har hemma i Svedala.

Vi hors pa sondag!
Manga kramar fran oss
Ps vi laser alla kommentarer Ds
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

That´s it..
12 år sedan
Heeeeej!!
12 år sedan
Sawadee Kaa
12 år sedan
Allt fint :)
12 år sedan
Snart dax
12 år sedan