Aktiviteter

Skriv kommentarAlla kommentarer
Fialj säger i Mn8os diskussion "Florida med SMÅbarn..":
Vi blev tokförälskade i Anna Maria IslandFloridas västkust. Jättefint och barnvänligt, fast kanske lite för lugnt för två veckor.
12 mars 2017 14:18 - Anmäl
Fialj säger i Alisas diskussion "Hotell i San Diego":
I somras bodde vi (2 vuxna och 2 tonåringar) på Best Western på Shelter Island. Vi var jättenöjda. Inget jätterum, men det fanns uteplats med möbler utanför alla rum. Vi la till för utsikt över marinan och det ångrar vi inte.
2 december 2016 22:37 - Anmäl
Fialj
Fialj säger i Stannfagelns diskussion "San Diego, Los Angeles och Las Vegas, ensam med barn.":
Tack för berättelsen. Vi har tillbringat 3 veckor i Kalifornien nu i sommar och besökt många av platserna du skriver om. SD blev en favorit hos oss också. Jättefin stad. Måste bara säga att turistinformationen i Borrego Springs var fantastisk. När vi var där, fick vi hjälp av ett gammalt gift par i 80-årsåldern som arbetade där ideellt. Så söta och hjälpsamma:)
5 augusti 2016 23:50 - Anmäl
Fialj
Fialj säger i Idwills diskussion "Floridas västkust - hjälp att planera resan :)":
Håller med Marcus_p, Anna Maria är helt fantastiskt. Vi landade i Orlando och körde via Bush Gardens ( ett måste om ni gillar berg och dal-banor) till Anna Maria. Vi fortsatte ner på västkusten och avslutade med att flyga hem från Key West efter två nätter där. På vägen ner till KW stannade vi i Fort Mayers Beach och på Key Largo.
31 juli 2016 23:06 - Anmäl
Fialj
Fialj säger i Larsolofjohanssons diskussion "Lite funderingar inför florida resa":
När vi (2 vux + 2 barn) var i Florida landade vi i Orlando. Tillbringade några dagar där för Disney, Seaworld och shopping. Sedan begav vi oss till Floridas västkust. Favoriten blev Anna Maria Island med sitt lugna tempo och fantastiska stränder. Där såg vi både vilda delfiner och rockor. Det gick en gratisbuss på ön, så det var lätt att ta sig mellan olika platser. Kan varmt rekommendera denna ö....
30 december 2015 21:39 - Anmäl
Marulk
Marulk säger i Fialjs diskussion "Highway 1, några funderingar":
Har ngr bild album från Californien här på RG efter ett antal resor, planerar även vi inför nästa sommar. Återkom gärna om du har frågor kring norra Californien o SF
4 december 2015 21:09 - Anmäl
Fialj säger i sin diskussion "Highway 1, några funderingar":
Tack för all input. Vi blir kvar i Marina del Rey, verkar vara ett bra ställe att utgå från. Tiden går snabbt och nu är det bara 6 mån kvar. Har även köpt flygbiljetter. ( British airways) Tack för länken Issi, mycket trevligt att läsa om er resa. Många tips. Gunillad, tack för din länk också. Din resa hade jag redan lyckats hitta efter intensivt letande om Kalifornien på nätet ;) Trevlig helg...
4 december 2015 19:10 - Anmäl
Gunillad
Gunillad säger i Fialjs diskussion "Highway 1, några funderingar":
Mina tips för Kalifornien, H1, San Fansisco mm hittar du här: http://www.4000mil.se/?p=945
29 november 2015 10:05 - Anmäl
Ales
Ales säger i Fialjs diskussion "Highway 1, några funderingar":
Vilken härlig resa ni har framför er! Vi kom hem för två veckor sen och hade vår livs resa:) vi bodde också på Marina del ray - ett trevligt hotell väldigt nära Venice och Santa Monica! En helt ok frukost och gratis parkering! Jag skulle nog inte bo i Hoolywood - vi var där en timme på walk of fame - och det räckte! Så ofräscht och högljutt.. Vi hade nästan likadan resa - men vi var i Vegas o...
28 november 2015 16:38 - Anmäl
Lett_o_resglad
Lett_o_resglad säger i Fialjs diskussion "Highway 1, några funderingar":
Hej. Det räcker med 2 nätter i Palm Springs för det är jättevarmt där på sommaren. Gör utflykten så tidigt som möjligt på morgonen. Vid 12 tiden kommer ni inte att orka att vara ute. Stanna vid kusten i LA. Vi hade delat upp vår vistelse i LA av praktiska skäl men det är skönare vid kusten.