Stöd Ukraina

Aktiviteter

Skriv kommentarAlla kommentarer
Banphe
Banphe säger om Wehes bild "Cameron Highlands":
Som havet fast på land...böljande
29 september 2010 17:08
Gardkarlsen
Gardkarlsen säger i Wehes diskussion "Perhentian boende?":
Hei Her er et reisebrev som jeg laget etter en tur til Perhentian for noen år siden http://gardkarlsen.com/Malaysia_Perhentian_Island.htm . Kanskje det kan gi deg et inntrykk av hva du kan forvente deg :-) Mvh Gard http://gardkarlsen.com - reisebrev og bilder
16 juli 2010 07:33
Mariat
Mariat säger i Wehes diskussion "Perhentian boende?":
Ta det som det kommer, du hittar bra boende på plats. Det är inte dyrt och inte massor av folk någonstans... Var på Kecil och där kan du i stort sett bara bo på stranden... Däremot låter 2 veckor väldigt länge, men det beror ju på personligheten.... jag hade blivit otroligt rastlös... det finns inte mycket att göra mer än snorkla, bada och sola....och njuta av den fantastiska utsikten förstås.
14 juli 2010 22:21
Tobbekarlsson
Tobbekarlsson säger om Wehes bild "utsikt över havet":
Häftig pool ; )
13 april 2010 16:07
Wehe
Wehe säger i Marikals diskussion "Från Bangkok till Koh Samui ...tåg e.buss???":
Hej jag har tagit mig med buss till surat thani från bangkok och på vägen tillbaka kom vi från ko tao och åkte tåg på fastlandet från chumphon till bangkok. Tåg var mycket behagligare och roligare. Åkte nattåg och fick en egen säng som på morgonen förvandlades till vanliga säten. Buss kändes inte lika säkert. Gick rätt vilt till på vägen. Vi fixade båda dessa resor genom de hotellen vi bodde på.. ...
26 februari 2010 21:00
Wehe
Wehe säger i Maalin92s diskussion "Tips om egypten? ":
Hej jag var i hurgharda när jag var 20 år med en tjejkompis. Vi åkte dit endast för sol och bad. Vi hade all inclusive så vi var inte så mycket utanför hotellområdet. När vi gick in i "stan" mitt på blanka dan blev vi förföljda av två killar. Mycket otäckt, men det hände ingenting. Jag tycker ni kan åka dit om ni tror att ni kommer att gilla att snorkla, sola och bada. Om ni ska åka dit tycker j...
20 februari 2010 20:35
Wehe
Wehe säger i Annades diskussion "Hur undvika magsjuka i Egypten?":
hej har varit i Egypten två gånger och inte varit magsjuk någon gång. Det jag gjort var att ta drickvaccinet ducoral tror jag det heter och tagit Trevis kapslarna (något naturläkemedel som finns på apoteket). Viktigt att ta hepatit A och B med Jag brukar ej äta glass, mjölk, majonäs, sallader och råa grönsaker när jag är utomlands. Undvik att äta av buffeer som stått framme länge. Använd handspr...
17 februari 2010 23:12
Wehe
Wehe säger i Lintskus diskussion "Egypten? !":
Har varit i egypten två gånger 02 och 08, båda gångerna i Hurgharda. Åker dit för framförallt det som finns under ytan. Båda de hotellen jag stannade på kunde man snorkla direkt från stranden. Jättefina koraller och fiskar. Och om man kompletterar med snorklingsutflykter får man ut ännu mer av havet. Det är inte en trevlig upplevelse att gå och shoppa på gatorna i hurgharda. Man får inte kolla p...
11 februari 2010 09:51
Wehe
Wehe säger i Prytzans diskussion "Tanzania/Zanzibar 1-16 mars":
Hej Jag bodde på Mnarani Nungwi beach ca en vecka hösten 07. Bra hotell när jag var där, ingen trängsel och tillfredsställande standard. Var beredda på att tidvattnet styr din dag. Det går inte att bada i havet när det är lågvatten. Men då kan man gå långt längs stränderna(dock ej helst bara i badkläder eftersom det är kränkande för lokalbefolkningen) När det blir högvatten blir det lite grumligt ...
11 februari 2010 09:27
Resaiusa
Resaiusa säger om Wehes bild "Dagsutflykt":
Hej! Mycket fin bild.
17 januari 2010 12:19

Sida:1234Nästa