Vill du hänga med oss och backpacka 2017/2018???!! :D

10 aug. 2017 20:58
Visningar: 170
Heeej alla sköna människor!

Nu har vi dragit ihop ett skönt gäng på 5 personer inklusive mig själv (alla ifrån reseguiden hehe, värsta match makern detta ju). Den 28 november åker vi till thailand sen vidare till malayisa - singapore - bali - australien - filippinerna och förmodligen vietnam.
Planen är att vara borta minst 4 månader men helst längre! Nu till frågan. Tänkte kolla om det finns någon kul kille som vill med på våran resa? Just nu är det nämligen överbamannat med tjejer, och simon, den ända killen som ska med kommer förmodligen komma hem som kvinna själv ifall han ska som ensam kille stå ut med 4 kacklande tjejer i ,4 månader. Så vad fan, känner du dig manad, hör av dig!! till mig (ima tamas på fb) eller simon (simon linden på fb) så köööör vi. Kram!!
Du får gärna vara i 20 års åldern!! :) Jaa.. detta låter som en grov kontakt annons. hahah
11 aug. 2017 09:38
Hahaha, bästa kontaktannonsen jag läst på Reseguiden än så länge, Ima! Jag möter eventuellt upp er i månadsskiftet nov/dec där som vi snackat om innan. Har lite saker jag måste få i ordning först bara innan jag vet mer säkert :)
Av Mati
11 aug. 2017 13:27
Hej!

Vi är två killar och eventuellt en tjej om hon inte börjar plugga, som planerat en liknande resa genom Asien. Det hade varit kul att åka med fler folk. Vi tänkte också börja i Thailand och sedan röra oss söder ut till bland annat Malaysia, Bali, Indonesien och Vietnam.

Vi är alla 20 år gamla och bor i Göteborg. Gör några fler i gruppen det hade det varit roligt att träffas innan vi reser.
11 aug. 2017 15:51
Citerat från Mati:
Hej!

Vi är två killar och eventuellt en tjej om hon inte börjar plugga, som planerat en liknande resa genom Asien. Det hade varit kul att åka med fler folk. Vi tänkte också börja i Thailand och sedan röra oss söder ut till bland annat Malaysia, Bali, Indonesien och Vietnam.

Vi är alla 20 år gamla och bor i Göteborg. Gör några fler i gruppen det hade det varit roligt att träffas innan vi reser.
Kuuuul! Gör så att skriv till mig på facebook , Ima Tamas, så kan vi snacka mer där :D
Medlemmen har tagit bort svaret
11 aug. 2017 15:52
Citerat från Robertnilsson:
Hahaha, bästa kontaktannonsen jag läst på Reseguiden än så länge, Ima! Jag möter eventuellt upp er i månadsskiftet nov/dec där som vi snackat om innan. Har lite saker jag måste få i ordning först bara innan jag vet mer säkert :)
Jaaa, fan vad härligt!! :D