Vietnams, kambodja i mars

25 jan. 2016 14:41
Visningar: 139
Hej. Jag ska åka till Vietnam sista helgen i feb, resa runt i södra delarna i ca 2 veckor. Efter det är planen att besöka Kambodja i 2 veckor innan jag åker hem från Bangkok i slutet av mars.
Någon annan som reser själv eller i grupp som har samma tankar och vill mötas upp?

Jag gillar äventyr, upplevelser, träna, sola och bada :-)
25 jan. 2016 17:43
Hej!

Jag reser själv och kommer till Vietnam någon gång kring den 20:e februari, har tänkt vara där i 2 veckor för att sen åka till Kambodja i ca 2 veckor och avslutar med Bangkok 2-3 nätter innan jag åker hem den 20e mars.
Jag är ute efter samma saker som du verkar vara på din resa.
Maila mig om det känns intressant, (Logga in för att se e-postadress)
6 feb. 2017 14:55
Hallå!

Ida Neuman här, 23årig pingla från Stockholm.

Söker en skön soul att resa med på två destinationer:

28/2-2017 till 9/3-2017 kommer jag vara i filippinerna. Det vore kul att ha någon att hänga med. Sola, bada, dyka m.m.

Den 9mars har jag bokat en resa till hanoi i vietnam från filippinerna, och har en tanke på två veckor. Vill jobba mig från norr till söder!

Om du vill göra något spontant, boka en resa och häng med mig? Eller har du ändå vägarna förbi, kontakta mig.

/ Ida
6 feb. 2017 18:32
Jag är gärna på! Jag är 25 år gammal och älskar att resa, sola, surfa, festa, upptäcka osv. Jag är i Indien fram till slutet på February, men sen är jag sugen på Filippinerna och och Vietnam bl.a. Hör gärna av dig. Min mejl är (Logga in för att se e-postadress) eller hör av dig på Facebook med samma namn. >Citerat från Idaneuman:
Hallå!

Ida Neuman här, 23årig pingla från Stockholm.

Söker en skön soul att resa med på två destinationer:

28/2-2017 till 9/3-2017 kommer jag vara i filippinerna. Det vore kul att ha någon att hänga med. Sola, bada, dyka m.m.

Den 9mars har jag bokat en resa till hanoi i vietnam från filippinerna, och har en tanke på två veckor. Vill jobba mig från norr till söder!

Om du vill göra något spontant, boka en resa och häng med mig? Eller har du ändå vägarna förbi, kontakta mig.

/ Ida