Vietnam i dec jul/nyår 2018/2019

5 apr. 2018 17:45
Visningar: 141
Hej! Tjej på 24 år som letar efter andra omkring samma ålder eller i 20års åldern som vill resa i december 2018:) söker någon som vill hänga på till vetnamn alternativt några fler länder mellan 17 dec 2018 - 13 januari 2019 över jul nyår? Är öppen för förslag med destinationer alternativt att resa tidigare i december istället :) är kanske inte den typiska backpackern o bor gärna hyffsat bra men prisvärt, men gillar nya äventyr och är som sagt öppen för förslag! Hojta till om några fler är på!
6 apr. 2018 07:16
Hej! Jag har också funderat på att åka till Vietnam december-januari! Hurdan resa har du tänkt dig? :)
8 apr. 2018 20:55
Hej! Jag har ej planerat något detaljerat mer än period, ledighet o resan ännu:) är öppen för förslag! Jag vill ha värme sol men upptäcka och uppleva vietnamn (även öppen för fler länder/resmål tex Kambodja Filippinerna osv) bor gärna prisvärt (vilket det mesta är i Vietnam) men bor heller inte helst på det absolut billigaste som går att hitta, vill gärna ha det bra på resan o bra läge osv, inte något sunkigt, ska va fräscht men prisvärt! Provar gärna på det mesta, gillar äventyr osv! Hur hade du tänkt dig? Är som sagt öppen för förslag, Hör gärna av dig om det är intressant :)