Vem är i australien i juni/juli

10 maj 2014 16:24
Visningar: 136
Jag åker till Australien (Sydney och Gold Coast) i mitten av Juni - mitten av Juli. Tänkte höra om det är någon som befinner sig i Australien då? Hade varit kul att prova på nattlivet, det gör jag helst tillsammans med andra än själv.. :)
25 maj 2014 17:28
Hej! Jag åker till Sydney den tredje juni. Kommer antagligen vara där i ett par veckor innan jag beger mig uppåt mot Cairns! Hur länge ska du stanna i Sydney? :)
25 maj 2014 18:00
Tjena! :)
Jag åker själv till Cairns den 9e juni och kommer resa nedåt, typ i augusti/september kommer åka ut till en farm i höjd med Brisbane. :)
Eftersom jag också åker själv är jag absolut öppen för att träffa på så många som möjligt! Vi kommer väl säkert mötas på mitten om du (ni) kommer resa uppåt! Då skulle vi ju kunna hitta på nått litet äventyr?? :)
Av Henriik
30 maj 2014 15:35
Tjo! Jag och en kompis ska ut och upptäcka lite av sydostasien i sommar men vi ska även ta en kort sväng ner till Australien också! Vi kommer att vara i Sydney från den 30:e Juni till den 8:e Juli! Vore skitkul och träffa lite nytt folk i Sydney så hör av er om ni är där då och är sugna på att hitta på ngt!