Vart!!?

Av Mato
21 aug. 2008 19:15
Visningar: 176
tjena!

Jag och frugan har ett smärre problem. vi vill komma iväg under ca 2 veckor i mars, men kan inte bestämma oss för vart. Finns det någon där ute som har nått tips? INGEN aktiv semester!! det skall vara relax, sol och bad. En annan grej..ganska så tajt budget på strax över 30'000kr(för båda)
21 aug. 2008 20:19
Jag skulle nog säga Goa i Indien!
Med 30.000 kommer ni både dit och hem och får pengar över, det är väldigt billigt i Indien, galet billigt.
Jag har varit i södra Goa under två veckor och det enda vi gjorde var att slappa i solen på en lugn strand. Det var underbart avkopplande.

Hälsn. Ellis
21 aug. 2008 21:24
Jag tänkte föreslå Maldiverna, men så såg jag budgeten och vet inte om det håller. Men Indien är ju ett jättebra förslag. Sen har ni ju alltid Gran Canaria.
21 aug. 2008 21:36
Kan verkligen rekommender er Goa, Kerala i Indien och vill ni inte flyga så långt så rekommenderar jag Egypten. Vi reser dit varje vår, 15000 kronor för oss båda med all inclusive. Billigare kan det väl knappast bli för resa, sol fina bad och all mat
21 aug. 2008 22:58
mexico, mexico. Ni kan leva ur billigt på plats om ni bara vågar er bort från turist gatorna... och dessutom så är det betydligt billigare att hitta hotell själv istället för att köpa fördigt charter paket. åk dit ni kommer inte ångra er. vackra stränder, underbar mat, härligt väder, mycket att se och göra.. u name it.. d finns allt och lite till =)
Av Elgona
22 aug. 2008 05:25
Åk till elgona i egyptenlugnt skönt varm i billigt...lagom lyxig tillvaro..
kerala i indien,Hainan i kina,,,
det finns många förslag att ge,,
lycka till
Av Jimhan
23 aug. 2008 16:28
Jag håller med många tidigare inlägg, åk till Goa! Närmare, billigare och mer solsäkert än Thailand.

Trevlig resa!
Av Energi
23 aug. 2008 17:03
Helt klart Goa. Men kom ihåg att söka visum 1 månad före ni åker.
23 aug. 2008 18:12
Hej igen

Om du funderar på om det regnar mycket i mars i Thailand,så behöver du absolut inte oroa dig,det är ju inte i aug/sep du skall åka.
Det är i dessa månader det regnar mest.

Jag var i Thailand / bla i Phuket i år i just mars månad det regnade ca 2 min under våra 3 veckor där.
Mars är en garanterad solig månad med temp mellan 30-35 och ungefär 27 grader i vattnet.

Om det nu skulle komma en skur ,så håller den inte på länge nån minut bara ,samt att det kan vara lite uppfriskande .

MVH / SIAM