Utomlands sommaren 2012, jobba sola ha de gött, resesällskap!?

10 maj 2012 22:24
Visningar: 421
Hej, Sara här!
Vill komma ifrån Göteborg i sommar till något varmt ställe gärna Grekland, Spanien, Cypern eller liknande! Vill ha en riktigt härlig upplevelse med sol, bad, fest och gärna jobba på stället man åker till också! Mina vänner ska göra annat i sommar så har ingen att åka med,sugen!?
22 maj 2012 12:08
Åh, jag älskade Cypern! Eller ja, jag älskar Grekland och Spanien också ;)

Jag funderar på att dra typ nästa vecka och inte riktigt veta när jag ska åka hem, men tänkte stanna någon vecka i alla fall, och får gärna bli att man testar på något jobb! :D Erfarenheter är aldrig tokigt!

Är du spontan och redo? Let's go!

Jag finns på (Logga in för att se e-postadress) om du är nyfiken och intresserad! :)
Av Helle88
27 maj 2012 18:57
Jag hade tänkt åka den 2 juni till Turkiet alanya, där är sol bad och galet partyliv! Jag har även bott och jobbat där i 3 år, där finns allt möjligt man kan jobba med, allt från guide (utan utbildning) bar, shopping och massa till. Om du är sugen på att åka inom kort så hör gärna av dig (Logga in för att se e-postadress)
Av Solkust
27 maj 2012 22:06
Bo Gratis i Spanien
BO GRATIS I SPANIEN
Del av villa uthyres GRATIS 3 rum och kök med tvätt och diskmaskin ,utegrill, egen pool, ca 300m till en fin sandstrand vid Medelhavet i Fuengirola på Solkusten.Uthyres utan kostnad tiil skötsamma ungdomar ej under 18 år(max 10 pers ) i Spanien mot att hjälpa till (gratis) i en musikbar / lounge bar några timmar per dag. Bo gratis 1 vecka eller ev längre. Som motprestation vill vi att du finns några timmar per dygn på en nystartad musik-Lounge bar, superfin på strandpromenaden i Fuengirola.Vi vill vända oss till en engelsk och skandinavisk publik, det innebär att man ska finns i lokalen och på terrassen.
Snacka med folk vara pratglad (tyvärr är spanjorer inte så bra på engelska och skandinaviska språk) äta,dricka, dansa och ha kul,det handlar INTE om något jobb eller avlönat arbete. Är du intresserad, berätta vem du är ev bild,och vad du har för bakgrund, och eventuellt hur många och vilka ni är,kompisar,arbetskamrater,syskon etc dock inga under 18 år (leg.koll) Även datum när ni kan resa, och hur länge ni hade tänkt stanna.Närmaste storstad är Malaga ca 2 mil bort som man också flyger till. Billiga flyg till Malaga har Norwegian,Ryanair mfl.

Soliga hälsningar
(Logga in för att se e-postadress)