Sydostasien i 7 månader, göra mig sällskap?

Av Baskern
26 okt. 2012 07:02
Visningar: 117
Hej! Jag är en 22årig kille som äntligen har sparat ihop massa pengar för att kunna uppfylla min dröm, att resa runt en längre tid och njuta av livet. I onsdags landade jag på Bali och har tänkt resa runt i Indonesien i 30 dagar. Därefter har jag tänkt ta mig till ett grannland, (Malaysia, Singapore eller Filippinerna) troligtvis via båt beroende på vad det kostar.

Jag söker en, likt mig själv, lättsam och äventyrslysten person som är under 30 år (kön spelar ingen roll) som vill upptäcka Sydostasien med mig under allt från några veckor till 7 månaders tid. Länder jag vill besöka är, utöver Indoensien, Singapore, Malaysia, Thailand, Kambodja, Laos och eventuellt Filippinerna.

Låter detta intressant? Hör av dig! :)
21 nov. 2012 21:23
tja killen!
jag åker snart mot thailand och stannar i asien runt 3-4 månader.. vi har vår resrutt planerad på ett ungefär. det börjas först i thailand, hong kong i några dagar, 18 januari lämnar vi thai och drar vidare mot vietnam i två veckor och efter det blir det filippinerna i tre veckor sedan indien på obestämt tid. hör av dig om du vill hänga med:) du är redan nere i asien va?