Sydamerika/asien

Av Karinwe
2 jan. 2013 17:11
Visningar: 194
hej!
jag är en tjej på 21 år som söker resekompisar! jag har precis flyttat hem efter en tids utlandsvistelse och jobb i sthlm. tänkte att det skulle bli skönt att komma hem och bara ta de lungt ett tag, den känslan varade i ca 2 dagar... jag har alltid viljat göra en längre resa men det har lixom inte blivit av, förrens nu! jag har alltid drömt om att åka till sydamerika, jamaica cuba etc, men skulle inte ha någonting emot att åka runt i asien heller! längden på resan har jag inte bestämt, har egentligen inga planer förrens hösten 2013 så jag är väldigt flexibel. Söker nu någon att dela alla oförglömliga minnen med =)som person är jag väldigt lättsam och älskar att träffa människor och uppleva saker! jag gillar att sola, festa men även göra mer "seriösa" saker. Har du samma tankar eller planer? hör av dig så planerar vi något tsm =)
3 jan. 2013 19:37
Hej!

har också planer på att göra en längre resa i höst! dock med start i usa och burning man festivalen , sen hade jag tänkt dra vidare till typ mexico ,cuba , brasilien ,peru, mm för att uppleva nya saker, ha kul och se "how they roll down there" :) och beroende på hur mycket pengar ja har kvar kan ja förhoppningsvis dra vidare ännu längre västerut mot australien, asien.
vilka länder hade du tänkt dig?något speciellt du vill se/göra?

//Mathias
Av Minnali
8 jan. 2013 17:31
Hej!
Jag är 19 år och från sthlm. Söker reskompis/ar till min sydamerikaresa med tidigaste start juni i år (då mitt plugg slutar - sen är jag fri!). Kan helt relatera till känslan vid hemkomsten; har sedan i somras när jag kom hem från min senaste resa känt att jag bara måste iväg, typ nu.
Jag är mest insnöad på brasilien, argentina, ecuador och centralamerika men är flexibel kring det mesta :)
10 jan. 2013 12:10
Hej! Jag har precis landat hemma från en asienresa och vill nu iväg igen och jag tycker att sydamerika låter som en toppenide! Hör av dig om du fortfarande är intresserad, min mail: (Logga in för att se e-postadress) vi hörs! :)
18 jan. 2013 21:56
Hej tjejer!

Jag är en tjej på 21 och min plan är att dra till USA-Karibien-Västindien (USA, Mexico, Kuba, Jamaica, Bahamas typ) mellan 15 juni-15 juli. Har kollat med Kilroy Travels som hjälpt mig sätta iho en preliminär rutt.

Låter intressant? Maila på (Logga in för att se e-postadress)!
28 feb. 2013 20:38
Hej! Jag är jätteintresserad av det här! Har också planer för hösten 2013 så är flexibel fram tills dess. Jag vill bara komma iväg och resa och är också sugen på att ta en resa runt karibien, sydamerika och bara ha det soft. Har varit i mexico och det var helt fantastiskt, skulle vilja ha fler liknande resor! Sola, bada, se kultur, festa! Hör av dig om det är intressant :-)