Söker semester & jobb kompis till Australien, hösten 2014!

12 mars 2014 22:56
Visningar: 275
Hejhej! Mitt namn är Victoria (Vicki) Landgren och jag söker en tjej i min ålder (runt 20) som är sugen på att semestra och jobba i Australien, samt semestra vidare på Nya Zeeland i höst. Har frågat många vänner till mig, men antingen pluggar dem eller så är de arbetslösa och har inte råd. därför vänder jag mig nu till denna sidan för att försöka hitta någon som jag kan ha kul med, samt har ekonomin för att kunna åka. :)

Jag är en ganska ordentlig, men samtidigt spontan tjej som vill se och uppleva nya platser. Jag är festglad, men tycker även om lugnt friluftsliv. Är lite av en allätare så att säga.

Just nu jobbar jag på en förskola fram till sommaren och under sommaren ska jag jobba på en ICA affär. Kommer därför ha en väldigt god ekonomi när vi beger oss till Australien.

Om någon är intresserad så hör gärna av dig. Ett plus är om du bor i skåne, så vi kan träffas och lära känna varandra lite innan vi åker.

Kram! /Vicki :)
13 mars 2014 14:58
Hej!
Jag är i precis samma sits som dig, också sjukt sugen på att åka iväg ha det härligt, jobba och göra massor med nya grejer. Bor och jobbar i Umeå just nu (så tyvärr inte Skåne). Men är ändå väldigt intresserad av att styra ihop ett gäng och åka iväg. Vore så kul!
/Hälsn Cornelia
14 mars 2014 21:46
Hejhej! Kul att höra att du är intresserad! :)
Dock blir det kanske lite problem med tanke på du bor i Umeå. Hade gärna velat träffat dig och se att vi funkar bra ihop och så, annars kan det ju bli lite problem om man åker iväg och så klickar man inte alls :/

Alternativet är att vi skype'ar lite och lär känna varandra där igenom om du vill? :) Har dock inte gjort det sen jag var liten, men värt ett försök iaf så kan vi bolla lite med idéerna vi har för resan ^_^
15 mars 2014 19:21
Hejhej!

Jag är i precis samma situation! Har planer på att sticka ner i höst för att jobba och resa runt i Australien.
Har dock ingen kompis som är sugen på att göra samma sak så därför vänder jag mig hit :).
Bor och jobbar i Skåne så det är ju perfekt!
Är 20 år!

Är så himla sugen på att åka ner!

Mvh, Sofia :)
27 mars 2014 20:43
Hej!

Jag har precis samma planer som du och bor i Skåne, det hade varit kul att träffas och snacka lite för att se om vi hade kunnat åka ihop :-)

Jag gjorde min socionompraktik i Sydney VT13 och har velat åka tillbaka sedan dess för att jobba/resa runt. Tyvärr är inga utav mina vänner sugna, de allra flesta har pojkvän/jobb/plugg och därför bestämde jag mig för att kolla här och se om jag kunde hitta någon som var inne på samma spår :-)