Söker reskompis!

8 nov. 2015 16:53
Visningar: 40
Hejsan! Jag är en tjej på 20 år som är så otroligt sugen på att bara resa iväg och upptäcka nya saker. Helst vill jag åka redan i December, vet att det är väldigt snart och jag har inte planerat något men tänkte jag testar och skriver här och ser om någon skulle vilja hänga med på ett äventyr?
Jag firar gärna jul och nyår i en annan världsdel och kan tänka mig att vara borta ett bra tag. Är glad och positiv som gillar att hitta på spännande grejer!

Jag vill så mycket olika saker och kan inte riktigt bestämma mig vart jag ska börja, haha. Men är väääldigt öppen för förslag, bara undrar om det är någon som känner likadant och vill planera ett äventyr? Känner att det hade vart kul att ha någon att starta resan med iallafall. Hör gärna av dig om du känner att det hade vart något! :)

Ha det fint!
8 nov. 2015 19:58
Hej ,
Jag är intresserad av att åka iväg i december :)
Men jag ska dock bara vara borta 2-3 veckor , funderar på aussie eller nz , jag tänkte med åka själv , men som du säger hade varit ball med lite sällskap i början :)

Hör av dig om du har kommit på resmål och ev datum :)
Med vänlig hälsning,
Christoffer
Av Must
8 nov. 2015 23:07
Hade också tänkt dra nånstans och resa nu i december, skickar ett pm!
9 nov. 2015 17:39
Hej! Jag hade tänkt resa till Asien och Australien och resa runt för att se lite av världen. Jag vill ut på en äventyrlig resa och hade tänkt åka någon gång januari/februari för att sedan vara iväg i ca 3 månader. Är en glad och lättsam tjej som gärna hittar på nya grejer:)
Om det låter intressant finns jag på Facebook, https://m.facebook.com/emmie.bergstrand
9 nov. 2015 19:07
Hej Josefine! :)
Är också riktigt sugen på att resa iväg men har som du ingen att resa med. Jag kan tänka mig att åka i slutet av december eller början av januari och vara borta ett tag. Vill ha en grym tid och lära känna människor!!

https://www.facebook.com/fredrika.hulthen lägg till mig på facebook så kan vi ju snacka lite och se om våra planer passar varandra. Känns som om vi är inne på lite samma spår som kan bli en superbra resa!
16 nov. 2015 11:54
Jag vill åka till Sydney och vara där i 2-3 månader. Har bott där förr och längtar tillbaka.
Jag tänkte studera engelska. Har ett inlägg här på reseforum där du kan läsa mer om mig om det vore intressant :)
16 nov. 2015 18:16
Hej! Jag känner exakt samma, vill dra iväg på äventyr och är väldigt öppen för förslag och kan åka lite vart som. Har jobb till om med sista november sen åker jag gärna så snart som möjligt! Tycker det hade vart skönt att börja resan tillsammans och känner man att det funkar reser jag gärna ett bra tag! skicka gärna ett pm om du är sugen så kan vi snacka mer!:)

Ha det gött!