Söker en Zanzibar kompis!

Av Moalar
31 mars 2014 12:09
Visningar: 230
Jag har nu bokat en volontärresa till Arusha i sommar och är så himla taggad!! Dock känner jag att det skulle vara roligt att ta sig över till Zanzibar efteråt, jag åker själv så tror jag att min resa över till Zanzibar skulle bli mycket roligare med en resekompis. Men eftersom jag redan befinner mig i Tanzania är perioden bestämd och jag kommer lämna fastlandet och åka över till ön den 27 juli. Så om det någon som inte har någonting att göra i sommar, eller som har vägarna förbi och är sugen på att spendera två veckor i Zanzibar, hör av dig!

Hälsningar, Moa
1 apr. 2014 09:48
Hej
Jag har planer på att Bestiga Kilimanjaro till sommaren och efter det hänga på Zanzibar 1 vecka.
Har inte bokat något ännu då jag inte hittat någon res kompis till Kilimanjaro än. Kanske reser själv till Kilimanjaro, vore isåfall grymt att sammanståla i Zanzibar?

/Martin
(Logga in för att se e-postadress)
Av Moalar
1 apr. 2014 10:48
Va roligt, ja absolut! Skulle vara grymt roligt med lite sällskap oavsett om det inte är båda veckorna. Hör av dig när du vet mer :)
Av Sarasa
23 apr. 2014 17:16
Hej på dig!
Jag ska (med 99% säkerhet) volontära i Moshi under sommaren. Som det ser ut nu blir jag klar precis i början på augusti och är också sugen på att sticka till Zanzibar då. Kanske att jag timar in din andra vecka :). Vore himla roligt!
Av Paantha
24 apr. 2014 00:25
Hej Moa, If you let me know the itenerery i can join.
infact i would like to do the Kilimanjaro as well Martin, after which i would like to join Zanzibar.
can we share more info about each other and the plans ?
i got my summer vacation late so i need to fill it in with events. Let me know on "(Logga in för att se e-postadress)" or on fb: Praa deep
/Pradeep