Skärmen 'slocknar' hela tiden...

1 nov. 2010 12:06
Visningar: 594
Har någon samma problem? Det händer mig, som precis nu, på jobbet, men också hemma i helgen.

Vad kan det bero på? Mycket irriterande när man skall titta eller läsa något så slocknar bilden ner och skärmen blir 'grå', ett klick så kommer bilden tillbaka.

Så, hur är läget hos er?
Av Crista
1 nov. 2010 14:06
Har samma problem som du skärmen blinkar till och sen försvinner allt utom reklamen.
Skulle visa mina bilder för en kompis i fredags och var tvungen att uppdatera mellan varje bild för att hinna se dem en kort stund.
Trodde det var fel just då men det har varit likadant idag också.
Av Rave
1 nov. 2010 14:14
Hei!

Samme problem her hos meg på jobben også! Fungerte helt bra hjemme på vår laptop igår.
Håper det retter seg opp snart.!!!! Ganske irriterende, slik det fungerer nå.

Mvh
Randi Helene
Av Mpc
1 nov. 2010 14:53
tro skärmen flirtar med er *ASG* nej har inga sona problem
Av Zahide
1 nov. 2010 19:37
Jag har också samma problem.
Av Peter_o
1 nov. 2010 20:03
Är det bara på den här sajten problemet uppstår?

Jag antar alla har PC och använder Internet Explorer. Någon som inte gör det?

Ni som har problem, har ni prövat någon annan webbläsare?

/PeterO
Av Mpc
1 nov. 2010 20:28
oj nej jag kör mac
Av Crista
2 nov. 2010 07:32
Det är bara på RG problemet uppstår och på den dator som jag kör Internet Explorer inte den som jag kör Firefox på.
Av Tomas - Utvecklare Reseguiden.se
8 nov. 2010 10:32
Det har inte varit helt lätt att ringa in felet. Kan eventuellt hjälpa att uppgradera webbläsaren till en nyare version. Kvarstår felet ändå så är ni välkomna att höra av er. Bifoga gärna information om vilken webbläsarversion och skärmdump om möjligt.

mvh
Tomas
8 nov. 2010 10:55
Kan det bro på att man kör med Windows 7? Jag har nyss köpt en ny dator med det installerat och det händer mej också ibland.

Gilla
Av Peter_o
8 nov. 2010 11:10
Jag har Windows 7 och Explorer 8 men inga problem.

Jag testade en gammal Windows Me med Explorer 5.5 men får inte fram problemet där heller.

/PeterO
8 nov. 2010 12:10
Jag tar och stänger diskussionen. Förhoppningsvis blir det bättre när vi får Explorer 8 här på jobbet. Det enda jag vet är att det ska vara på gång. Får hoppas på det. Tack för kommentarerna och hjälpen.
Diskussionen är stängd för nya svar