Ska du till Sharm, så snälla hjälp mig

Av Kucke
4 maj 2006 20:58
Visningar: 258
Hej

Jag hoppas ingen tar illa upp av min förfrågan, för i sådant fall ber jag om ursäkt, men jag är ganska desperat.

När jag var i Sharm i påskas så träffade jag en kille på discot "Pacha Bust stop" i Naama bay, men problemet är att jag hann aldrig ta kort på honom. Det grämer mig enormt mycket för denna kille förändrade mitt liv.

Jag skulle aldrig besvära någon med detta om det inte hade sådan stor betydelse för mig som det har, men det jag undrar är om du som ska till Sharm skulle kunna ta kort på killen åt mig.

För killen jag träffade arbetade på diskot med PR och jag kan beskriva mer detaljerat om honom och hur man ska finna han.

Jag t.o.m. ringe ned till hotellet jag bott på efter att jag hade lämnat Sharm och pratade med ett par som jag träffat på hotellet och bad dem att försöka hitta han och ta ett kort åt mig. De fann rätt kille, men problemet var att de två dagar de var på Pacha, var han antingen sjuk eller inte på stället just då. Så typiskt!

Nu när jag är hemma i Sverige igen känns det så hemskt att jag inte ens tog kort på den kille som förändrade mitt liv.

Om du ska ned till Sharm, så ber jag dig av hela mitt hjärta att försöka ta ett kort på honom till mig. Det betyder mer än du anar...