Rumkompis till Californien sommar 2015, ett halvår-1år

Av Diana96
19 maj 2014 17:44
Visningar: 595
Hej! Jag heter Diana och är en glad och väldigt spontan person. Är just nu 18 men kommer vara 19 vid resans gång. Sommaren 2015 vill jag åka till USA och bo där i 6 månader - 1 år. Kanske läsa någon kurs på något universitet och små jobba, lära känna den Amerikanska kulturen och ha kul. Men även för att bestämma mig vad jag vill bli i framtiden. Planerna är att hyra en lägenhet någonstans i LA , Santa Monica eller något annat fint område. Jag söker en tjej som vill uppleva denna resa med mig. Tidigare har jag vart i USA på språkresa i drygt 1 månad men då i New York.
Hör av er!
15 juni 2014 20:09
Hej! Jag har samma planer, att åka till LA efter studenten nästa år. Mina planer är att åka dit och jobba och få erfarenhet, men även för att ha kul. Jag vet inte än hur länge jag vill vara kvar i USA utan det kommer jag ta lite som det kommer. Jag har en bekant i LA som kommer från Sverige så det är därför jag vill åka just dit.

Jag är jättepepp på att det här ska bli av, hör gärna av dig om det låter intressant, kanske kan vi hjälpas åt en hel del eller göra resan tillsammans, vore riktigt kul! :)
Av Sara96
31 juli 2014 23:14
Hejhej! Jag heter Sara och tar också studenten sommaren 2015. Vad kul att du har samma planer som mig nästa år! Ska plugga på SMC i minst ett år. Det skulle vara riktigt skönt att ha någon som är i samma sits som en, så hoppas du hör av dig!
Kram!
3 jan. 2015 14:36
Hej! Mitt namn är Emma och jag ska som det ser ut nu flytta till usa i sommar och sedan börja plugga i Augusti på Santa monica college. Jag skulle verkligen vilja hitta några roomates från Sverige som man kan dela en lägenhet med och även dela erfarenheten med. Jag är 18 år men fyller 19 i mars, skulle vara tacksam för svar!
4 jan. 2015 17:40
Hej! Jag heter Catja och funderar på att plugga på SMC till hösten då jag också tar studenten till sommarn. Jag vill åka dit främst för själva upplevelsen och letar också efter en roommate! Hör gärna av er om ni vill åka tillsammans och/ eller dela boende! :)
4 jan. 2015 18:15
Ni når mig på facebook under emma linnéa fransson så kan man diskutera lite mer!
Medlemmen har tagit bort svaret
Medlemmen har tagit bort svaret
Av Hanssen
25 feb. 2015 11:45
Hej! Jag heter Sarah är 19 år fyller 20 i sommar! Funderar på att plugga på SMCC nu till hösten! Tänkte stanna 2 år på SMCC o ta en associate degree o sedan transfera till ett universitet. Skulle vara kul att åka dit tillsammans med någon och uppleva resan tillsammans!

Adda gärna på Facebook-> Sarah Hanssen Pezarou! :)