Ridkompis/Turridningskompis

Av Sassa75
15 feb. 2017 18:38
Visningar: 225
Hej, jag är en tjej på 40+ som söker nya ridkompisar/hästintresserade vänner. Dels för att jag saknar att ha hästintresserade vänner :) Samt att det vore kul att åka på turridning och dyl ihop.
Ni får gärna vara mellan 30-50 år. Och gärna bo i Stockholmsområdet, men det går bra från andra ställen i landet oxå.

Hör av er om ni är intresserade!
15 feb. 2017 21:56
Jaaa vad kul, jag följer gärna med på turridning! Jag fyller 39 i år så jag är väl 30+++++ fortfarande..? ;) Jag har ingen egen häst men har ridit på ridskola i många år & sedan ett tag tillbaka ligger ridkläderna till ingen nytta & samlar damm. Så kan man ju inte ha det! :) Har du några förslag på turritter?
Av Sassa75
16 feb. 2017 06:57
Hej!
Men vad kul! :) Tänkte att det var en ren chansning när jag la ut min annons, så himla kul att du svarade! :)

Håller med, mina ridkläder ligger oxå och samlar damm ;) Så självklart får du gärna följa med på turridning. Vart bor du? Just nu kollar jag på lite olika såna runt Stockholmsområdet. Bl.a. Helens turridning i Vallentuna :) Har ej fått ngt svar därifrån ännu då. Men om det låter trevligt så får du gärna hänga på. Tror det kostar 750:- för en timme t ex.

Och själv är jag 41 år så.. :) Heter Sandra, men du kan jalla mig Sasse :) Vad heter du? Och ålder spelar inte så stor roll, det är hästintresset som är det väsentliga :)

Om du vill så kan vi även höras på mail, min mailadress är (Logga in för att se e-postadress)
/hälsn Sasse
18 feb. 2017 13:32
Låter toppen! Jag bor i Södermanland men tar mig gärna en bit för att rida. Jag mailar dig då :)