Restaurangerna på Atlantis i Dubai

15 maj 2016 13:13
Visningar: 607
Hej jag ska åka till Dubai över nyår och skulle vilja veta vad det kostar att äta nyårsmiddag på någon av restaurangerna ute på Atlantis? Har någon något prisexempel från tex buff'e på Kaleidoscope eller Saffron eller någon av de andra restaurangerna på Atlantis?
28 juli 2016 13:27
Citerat från Hajpadajdu:

Vi har ätit på Saffron 3-4 gånger. Dock inte på Nyår. Du har kanske fått svar från dem? En vanlig kväll kostar buffén ca 500-600 SEK per vuxen och hälften för barn. Jättehäftig och stor buffé. Kanske litet minus att det blir lite "skolmatsalskänsla" när man sitter och äter. Gissningsvis är ju Nyår dyrare. Vi firade nyår på The Address och Neo:s bar 2010 och då gav vi 1600 kr/person för middag och att få fira in nyår i Skybaren. Alldeles för dyrt, men once in a lifetime. Klart häftigaste nyårsfirandet jag varit på, med 1 miljon människor som såg fyrverkeriet vid Khalifa och vi hade första parkett.
Hej jag ska åka till Dubai över nyår och skulle vilja veta vad det kostar att äta nyårsmiddag på någon av restaurangerna ute på Atlantis? Har någon något prisexempel från tex buff'e på Kaleidoscope eller Saffron eller någon av de andra restaurangerna på Atlantis?