Reskompis - Work & Travel Australien + NZ, start november 2016

25 sep. 2016 21:14
Visningar: 92
Hej! Jag söker efter en positiv och upptäckarglad reskompis som vill hänga under delar av eller en hel resa längs Australiens östkust, antagligen med ett stopp även i Nya Zeeland. Jag har tänkt jobba en del under resan, alternativt spendera en del tid som ”Workawayer” (medlem på workaway.info) där man får mat och boende i utbyte mot att man jobbar lite t ex på en gård, ett hostel eller med något annorlunda projekt som någon vill ha hjälp med. Under tiden vill jag givetvis se så mycket som möjligt av Australiens östkust och testa på att bo på ställen med olika karaktär. Personen jag söker efter är sugen på äventyr, tycker om att träffa nya människor men känner även att det kan vara skönt att ha en kompis man kan räkna med och som man känner sig lite trygg med sådär på andra sidan jorden. Tveka inte på att höra av er om ni funderar på en liknande resa eller vill diskutera tankar och idéer :)
Av Elviras
29 sep. 2016 14:20
Hej! Jag har liknande planer som dig, men vågar inte riktigt åka själv! Har du nånting bokat än? Hur länge hade du tänkt vara borta? Hör gärna av dig :)
29 sep. 2016 22:05
Hej! Jag är sugen! Har du lust och snacka mer? Hör av dig på facebook, heter frida steen där :)