Reskompis till Sydostasien 2021

6 juni 2020 13:38
Visningar: 312
Hej! Jag är en 19-årig kille som länge velat ut och backpacka i Asien i några månader. Jag hade tänkt resa nu i december/januari, men nu vet jag ju inte riktigt om det är möjligt med tanke på hur det ser ut i världen. OM det skulle vara så att det faktiskt går att resa iväg så undrar jag om det är någon som är sugen på att följa med? Jag vill uppleva så mycket som möjligt och ha så kul det bara går. Så om du har liknande planer får du gärna höra av dig. Ålder eller kön spelar ingen roll. Hade ju varit kul om man kunde få ihop ett gäng :)

instagram: llarsson_
snap: leo_larzon

/Leo
6 juli 2020 22:15
Hej! Asien har varit en dröm för mig under några år nu och det låter som vi har liknande planer om vad resan ska innehålla osv. Om situationen förändras och det känns okej att åka så har jag även planerat att dra under samma tidsram som du! Hade varit hur roligt som helst att få ihop ett gäng och upptäcka så mycket som möjligt. Är väldigt öppensinnad och hur taggad som helst på en sån här typ av resa!
Av Tildeel
12 juli 2020 13:53
Hej! Jag tänker i samma banor som dig och är supertaggad på att komma iväg på en Asien resa så fort som den rådande situationen är över. Hade varit kul att få ihop ett gäng som tänker lika. Hör gärna av dig, finns på instagram @lingtilde :)
14 juli 2020 12:56
Citerat från Tildeel:
Hej! Jag tänker i samma banor som dig och är supertaggad på att komma iväg på en Asien resa så fort som den rådande situationen är över. Hade varit kul att få ihop ett gäng som tänker lika. Hör gärna av dig, finns på instagram @lingtilde :)
Vad kul! Har skrivit till dig på insta👍🏼
15 juli 2020 12:59
Jag är inne på exakt samma banor!! Jobbar nu för att samla ihop så mycket pengar som möjligt för att kunna åka iväg. Är definitivt intresserad ifall du fortfarande söker en resekompis :)
16 juli 2020 00:18
Citerat från Theohavner01:
Jag är inne på exakt samma banor!! Jobbar nu för att samla ihop så mycket pengar som möjligt för att kunna åka iväg. Är definitivt intresserad ifall du fortfarande söker en resekompis :)
Ja absolut! Har du instagram?
16 juli 2020 00:29
Citerat från Leolarsson:
Citerat från Theohavner01:
Jag är inne på exakt samma banor!! Jobbar nu för att samla ihop så mycket pengar som möjligt för att kunna åka iväg. Är definitivt intresserad ifall du fortfarande söker en resekompis :)
Ja absolut! Har du instagram?
Japp "theohavner01"
16 juli 2020 00:37
Citerat från Theohavner01:
Citerat från Leolarsson:
Citerat från Theohavner01:
Jag är inne på exakt samma banor!! Jobbar nu för att samla ihop så mycket pengar som möjligt för att kunna åka iväg. Är definitivt intresserad ifall du fortfarande söker en resekompis :)
Ja absolut! Har du instagram?
Japp "theohavner01"
Skrivit till dig👍🏼
23 juli 2020 17:58 (redigerad)
Samma tankar som du, skulle stuckit i november men det blev som det blev.

Lägg till mig på insta om ni får plats med en till 👍🏼

OskarJKarlsson
10 aug. 2020 16:12
Hej!
Jag har samma dröm om att åka på en backpacking resa i Asien! Och skulle vara as kul att få ihop ett gäng som vill samma sak!! Insta: malinaspenberg