Reskompis sökes feb 2014

Av Xabina
31 okt. 2013 23:07
Visningar: 240
Hej! Jag heter Sabina och har bott i Sydney sedan september (working holiday visa). Planen är att jobba och testa på Sydney-livet ett par månader och sedan resa runt längs östkusten upp mot barriär revet. Har även planer på att se nya Zeeland som länge varit ett drömresmål. Eventuellt avsluta i Bali eller någon annan plats i Asien om reskassan tillåter ☺

Skulle även vara kul att träffa på lite nytt folk, så om du befinner dig eller har planer på att komma till Sydney och vill styra upp något hör av dig på min mail (Logga in för att se e-postadress) , skulle vara grymt kul att hitta några likasinnade! ☺
1 nov. 2013 09:37
Hej Sabina,

Jag kommer den 2 december åka jorden runt. Jag börjar med USA, Kalifornien för att hälsa på några bekanta och släktingar. Sedan kommer jag åka vidare den 18 december till Nya Zeeland. Hade tänkt vara där ca 1 månad. Hade tänkt försöka hinna med hela nord och sydön. Efter det flyger jag till Sydney och hade väl tänkt resa runt östkusten. Min tidsplan i Australien är ca 2 månader. Efter det åker jag vidare till Bali och sen Thailand. Har ombokningsbara biljetter så jag är ganska flexibel.

Åker helt själv så jag tycker att det hade varit roligt att mötas upp om det passar tidsmässigt =)

Mvh
Anna
Av Aerozex
1 nov. 2013 13:34
Hallå!

Jag är i Sydney från januari och träffas gärna och/eller smider resplaner :)

Av Daniel_
2 nov. 2013 13:01
Låter intressant ;) Kommer nog åka till australien i slutet på januari. Röra sig längst östkusten, och ev en trip över till NZ :D
Kommer troligtvis resa själv så skulle vara kul med lite sällskap :)
Man kanske kan börja i sydney eller nz
2 nov. 2013 15:19
låter toppen. jag kommer också till Sydney i slutet på Januari och innan är jag på NZ så mötas gärna =)
Av Xabina
3 nov. 2013 03:09
Vad kul att det finns flera med liknande planer! ☺ Möts gärna upp här i Sydney så kan man lära känna varandra lite bättre 😃 Lägg till mig på Facebook så kan vi snacka mer där Sabina Söderman Babar