Reskompis sökes!

24 juni 2018 21:30
Visningar: 391
Hej! Jag heter Klara är 20 år och bor i Mölndal, strax utanför Göteborg. Hösten 2017 var jag iväg på en kortare backpackingresa i Asien och fick verkligen mersmak på det!

I slutet 2018/början 2019 skulle jag vilja åka till Australien!! Söker en/flera reskompisar som vill göra östkusten på lite obestämd tid! Vill göra allt ifrån dyka, skydive till festa, sola och upptäcka städer.

Om du tänker samma som mig så släng iväg ett DM på instagram (klarasannerholm) eller Facebook :) (Klara Sannerholm)
Medlemmen har tagit bort svaret
4 juli 2018 20:17
Jag är 20 år och har bokat en biljett till Australien där jag ska vara i 3 månader. Tänkte resa östkusten och har även bokat några aktiviteter på öppna datum. Har ingen att resa med och hade därför varit kul att resa med någon. Om du är intresserad av att träffas under resan får du gärna skriva till mig :)
Av Sofiagr
16 juli 2018 13:31
Hej!
Jag har precis som du också ställt in mig på att åka till Australien kring nyårskiftet och vara borta några månader!
Har inte haft några bestämda planer men vill väldigt gärna sola,bada, utforska, kanske snorkla och surfa m.m. Jag har också funderat på att dra vidare efter några månader och stanna till på fiji, Nya Zeeland, Hawaii och några städer i USA innan jag drar mig hemåt igen!! Hör gärna av dig ifa du skulle vara intresserad ;)

PS: Glömde: Mitt namn är Sofia, 19 snart 20 ifrån Stockholm ;) ;)
23 juli 2018 14:16
Jag är inne på samma spår, har tänkt mig östkusten Sydney-Cairns i iallafall 2 månader och uppleva allt man nu gör där haha. Är supertaggad men vill hitta en resekompis först, hojta på facebook!! Karolina Alsetun