Reskompis sökes!

Av Lisalj
27 apr. 2010 17:34
Visningar: 1016
Jag planerar att åka till Australien hösten 2011. Min plan är att vara borta mellan ett halv år till ett år och jag har tänkt att kombinera både resa och jobb.
Jag söker dig som vill ta en paus i från svenska vardagen och bara ha skoj och uppleva nya äventyr. Tjej eller kille spelar ingen roll.

mvh Lisa
12 maj 2010 11:04
hej Lisa! jag vill också fara och jobba utomlands. jag är absolut intresserad. adda mig på msn kan vi prata mera ?

(Logga in för att se e-postadress)
Av Licha
12 maj 2010 19:15
hej vill du flyga till australien med mig och börja resan tilsammans? jag har också precis lagt ett inlägg precis.
Tänkte åka i mitten av augusti typ eftersom de så billiga flygbiljetter.

Alicia
Av Lisalj
18 maj 2010 18:22
Lichia; Jag har tänkt att åka nästa år. Har en del som måste fixa innan och sen måste jag även spara pengar så jag har råd att åka.
Av Finne71
6 juni 2010 17:49
australin har man alltid drömt om o vill oxå vara borta länge
kanske vi skulle slå oss ihop
11 juni 2010 20:09
Hej!

Jag har planer på att åka till Australien i vinter och stanna ett och ett halvt år. Har fått ett visum genom min utbildning med senaste inresedatum den 8 april 2011. Tänkte uppleva Austrialien men även skaffa mig ett seriösare jobb! Börjar bli lite trött på vardagen och vill uppleva lite nytt! Skulle vara kul att ha kontakt med någon som också planerar åka dit. Hör gärna av dig!

Mvh
Alexander
21 juni 2010 12:24
Hej Lisa.

Jag hade tänkt åka nu till hösten men mina planer har blivit ändrade så jag åker nästa höst istället.
Har du gjort några planer på datum eller så och vilken stad du vill åka till först?

Jag är inte ute så mycket på msn så det är nog enklast att nå mig här tror jag. :D

Kram
Camilla
Av Lisalj
27 juli 2010 20:03
Hej Camilla :)

Nej inga särskilda planer ännu. Hade tänkt börja efter semestern.
Jag har funderat på antingen Melbourne eller Sidney, men mest lutar det åt sidney.
Har du planerat nåt själv?

Kram, Lisa
Citerat från missjonsson:
Hej Lisa.

Jag hade tänkt åka nu till hösten men mina planer har blivit ändrade så jag åker nästa höst istället.
Har du gjort några planer på datum eller så och vilken stad du vill åka till först?

Jag är inte ute så mycket på msn så det är nog enklast att nå mig här tror jag. :D

Kram
Camilla
Av Linsie
24 sep. 2010 22:21
Hej Lisa och Camilla!

När har ni planerat att åka till Australien? Någon som vill åka i början på 1:a kvartalet år 2011?

Mvh. Linda
27 sep. 2010 12:56
Tjabba Lisa :)

jag vill också iväg till Australien hösten 2011. jag har däremot inte tänkt att stanna i 1 år för har planer med en annan kompis att åka 1 år till USA efteråt. men jag skulle som sagt vilja åka nästa höst typ i september /oktober och stanna till ferbruari/ Mars någon gng, jag är mer ute efter några månader och upp till ett halvår. men man skulle säkert kunna lösa det på något sätt. Hoppas vi hörs och lycka till :) Kram jessica !
Diskussionen är stängd för nya svar