Reskompis hösten 2014

20 jan. 2014 16:55
Visningar: 322
Jag har tänkt att åka till Australien i oktober och vill ha en eller flera reskompisar.

Jag vill både jobba och uppleva Australien, lära mig surfa, dyka, se coola djur, festa, lära känna andra människor, uppleva naturen, åka på spontana äventyr osv...
Jag har tänkt söka jobb inom Café/handel, alltså inget jobb som fruktplockare då jag vet att jag i längden inte skulle palla ett sådant jobb.

Om du planerar något liknande så hör av dig :)
22 jan. 2014 22:04
Hej!

Jag planerar att resa till Australien under hösten 2014 (hade också tänkt mig oktober).
Jag vill båda jobba men även resa runt för att uppleva allt Australien har att erbjuda.
Tänkt mig söka jobb inom restaurangbranschen.

Jag är en glad och social tjej som älskar äventyr och att träffa nya människor!

Hör gärna av dig om det låter intressant!
Av Ericaaq
4 feb. 2014 13:35
Hej ! Jag ska också till australien i höst ! Åker i början på september och ska plugga engelska genom företaget EF men därefter i slutet av oktober tänkte jag stanna kvar o jobba ! Kommer försöka hitta jobb i brisbane eller i gold coast ! Skulle va kul med en äventyrs kompis ! :)
16 feb. 2014 22:23
Hej, vi är tre tjejer som pratat ihop oss om att åka till Norge för att jobba där i ungefär 4-5 månader för att sedan åka till Australien för kanske jobba, lära oss att surfa och helt enkelt leva livet där. Vi är 19, 20 och 22 år. Är det någon som har samma/liknande planer som oss så får ni höra av er då vi tror att desto fler vi blir desto roligare! Om ni vill hänga med på våra livsresa, adda mig då på fb. Heter Emma Lahti där vi också har en grupp så att man lättare kan snacka ihop sig.

Ha det bra! :D
7 maj 2014 14:13
hej, jag har också tänkt åka till australien i höst, troligen i början av oktober :) Är du fortfarande intresserad efter sällskap så är det bara att höra av dig :)
7 maj 2014 22:19
Tjena! Hur länge har du tänkt att stanna? Har som alla andra här tänkt mig en resa i oktober! Är ute efter mycket roligt och massor av äventyr! Blir min första resa på detta viset så jag e helt nybörjare! Hoppas på en bra resa!

Lägg till mig på Facebook www.facebook.com/marcuseliassonSTR så kan vi snacka mer! Det gäller alla som har kommenterat! :)

/Marcus