Reskompis för backpacking i Asien feb 2019

2 dec. 2018 13:21
Visningar: 206
Jag söker en resekompis som skulle vilja backpacka runt i Asien med mig, då ingen av mina vänner vill resa. Tänkte avresa runt februari 2019, men är självfallet flexibel. Planen är att resa tills jag tröttnar eller tills pengarna tar slut. Har tänkt mig att resa till Burma, Laos, Vietnam, Kambodja, Malaysia, Indonesien (Bali) & Filippinerna men är självfallet öppen för ändringar. Har ingen specifik plan ännu så det kan vi nog skapa tillsammans!
Av Sannatu
5 dec. 2018 10:19
Hej Wilma! Jag heter Sanna och är precis som du sugen på en resa efter det kommande nyåret :) Jag är 24 år gammal och har tidigare bara backpackat i Europa och skulle vilja se något nytt och slippa Sveriges vinterkyla ett tag! Jag gillar att vandra och hitta nya och fina platser men är också öppen för det mesta bara det inte gäller för höga höjder. Du får gärna hojta till om du fortfarande letar en resepartner så kanske vi kan spåna vidare på detta! Ha det gott!
Av Sara0
5 dec. 2018 13:34
Hej! Mitt namn är Sara och skulle tänka mig att backpacka, kan åka var som helt så länge det är varmt
7 dec. 2018 18:40
Hej! Jag letar någon att backpacka med i mars nästa år, om du är flexibel så hänger jag gärna på! Skriv om du kan tänka dig det😊
13 dec. 2018 14:26
Jag är inne på samma sak och INGEN av mina kompisar vill hänga på! Här gärna av dig om du är intresserad! Här eller på Instagram @elinmariawohry