Reskompis Bali/Indien/Asien

25 sep. 2013 12:39
Visningar: 125
Hej alla! Jag har tänkt att åka till Bali i november för att bland annat lära mig dyka. Sen tänkte jag åka runt lite också på Bali och kanske i Asien eller åka till Indien. Jag söker någon att dela delar eller kanske hela av resan. Jag vill se kulturen(tempel, dans, eldkonst osv), festa, se naturen, och ta det lugnt typ.

Någon som tänker i samma banor?? :)
25 sep. 2013 12:44
Planerar att vara iväg ca 2 månader. Kanske mer, tänkte bara köpa en enkelbiljett än så länge. Om ni ska någon annanstans i Indonesien/Asien så är det ju också nice eftersom jag tänkte åka omkring lite.

Jag är social och älskar att umgås med folk, dock har ingen av mina vänner möjlighet att åka med så det är väl främst därför jag söker ressällskap!
26 sep. 2013 16:00
Hej! Jag söker också reskompis till den här typen av resa och tycker att din plan låter kul :) När i november har du tänkt åka?
27 sep. 2013 11:29
Hej vad roligt :D Jag har tagit kontakt med lite olika dykcenter och det verkar som att man kan påbörja kursen när som. Jag vill nog helst åka i början/mitten av november men är flexibel med datum.

Jag tänkte även åka över till ön Lombok till Gili Trawangan men har inga fler resmål som jag vet än.

När har du tänkt åka och har du tänkt dyka? Berätta mer om dina planer :))
Av Lollon
12 okt. 2013 18:30
Hej! Har du bokat ngt ännu? r med sugen på Bali och Idnien!