Reskompis Australien sommaren 2017

9 feb. 2017 10:17
Visningar: 275
Hejsan allihopa! :D

Mitt namn är Amanda och jag är 24 år från Stockholm. Jag kom nyligen hem från Bali då jag bott där i ett halvår men känner att jag inte hör hemma här i Sverige och är redo för nya äventyr igen mellan juni/augusti.

Lite om mig då;
Jag är glad, extremt nyfiken av mig, speciellt på världen. Jag vill uppleva, skapa minnen, ha kul och njuta av livet. Jag älskar att träffa nya människor, festa, hänga på stranden, hitta på spontana saker. Jag är även en väldigt lättsam tjej som inte tar på saker för hårt och jag kommer överens med dem flesta.

Jag söker nu en skön tjej som är sugen på att dra till Australien (Byron baby, brisbane, noosa) jobba där och resa runt där man känner för. Känner du att vi skulle passa ihop så skriv mer än GÄRNA till mig :D

Lägg till mig på Facebook eller skicka meddelande;
Amanda Anna Maria Ellhar
10 feb. 2017 10:03
Om du ångrar dig och vill åka i okt/november är jag mer än på! :D
10 feb. 2017 16:44
Hej Evelina :D! Tyvärr är det lite sent för mig att åka haha, har några vänner där nere som jag vill träffa ganska snart, plus att jag inte orkar va i Sverige så länge ;)
12 feb. 2017 23:59
Jag är taggad!!! La till på face:D
Av Nalli
3 mars 2017 22:24
Hejsan! Nu är jag kille men skriver ändå! Åker till Australien i Juni jag också. Om ni befinner i Sydney och är sugen på att träffa nya vänner så är jag öppen med att lära känna nytt folk! Så bara att höras!:D
Av Erika93
17 mars 2017 13:06
Hejsan tjejen jag är en glad tjej som älskar att resa har dock inte rest så mycket men har också tanken på juni till aug i autralien tagit tjänstledigt men är som sagt inte jätte vann men är ändå en sån som gillar prova nya saker!:)