Reskompis Australien 2016

Av Impa
16 nov. 2015 20:22
Visningar: 28
Hallådär! Nu är det så att mina tankar är att sticka iväg och leva life i Australien. Ungefär i slutet av februari. Ska söka arbetsvisum men lika mkt som jag vill jobba, vill jag ut på ett grymt äventyr! Sola,bada och massa roligheter vill jag uppleva. har ingen att dela detta äventyr med så därför jag söker mig hit. Känner du dig sugen på att följa med? Tveka inte att höra av dig.

Jag är en väldigt lättsam tjej, älskar äventyr och allt som har med sport och göra. Är 20 år fyllda och befinner mig just nu någonstans i skaraborg.
Av Jivi
16 nov. 2015 21:01
tja! =) funderar sj på australien, Melbourne eller Sydney =), vad tycker du om dessa städer?
Av Sannnaa
17 nov. 2015 15:48
Hejsan! Jag är precis som du sjukt sugen på att ge mig av till Australien i vår för att uppleva nya saker där nere, träffa nya sköna människor och slippa kalla tråkiga Sverige! Mina tankar går iprincip likadant som dina, vill resa östkusten upp eftersom det verkar vara livligast och mest backpackers där och ta småjobb där man hamnar för att kunna stanna så länge som möjligt! Hade dock tänkt att vara borta ungefär från slutet av februari/början av mars fram till i slutet av maj! Vore superkul om vi kanske kunde fixa ihop något och åka tillsammans! :) /Sanna
Av Sannnaa
17 nov. 2015 18:42
Sanna Svensson heter jag där, samma profilbild som här :)
17 nov. 2015 20:22
Hejsan!
Sandra heter jag och är 20 år, jag är väldigt intresserad av samma sak som dig, att jobba och leva livet i Australien! Vore häftigt! Jag är lättsam tjej och jaa funkar i alla grupper och älskar att träffa nya människor!

Jag bor typ i Gbg.. Sandra aronsson heter jag på fb, skicka gärna ett PM

Hoppas allt är bra! :)
29 nov. 2015 13:58
Hej!! Dina planer låter hur bra som helst, min drömresa har alltid varit Australien men jag har precis som du ingen jag kan göra resan med. Jag älskar att träffa nya människor och ta dagen som den kommer, vill dyka surfa och bara leva livet! Vill gärna höra mer om dina planer. Om du vill kan du skriva till mig på facebook så kan vi prata lite där :D