Resesällskap sökes!

8 sep. 2014 07:44
Visningar: 403
Hej! Isabelle heter jag och är 21 år. Jag kommer åka till Australien inskuret på november-14 och söker någon att åka med! Har inga kompisar som är inne på samma plan för tillfället så därför testar jag och ser om det finns någon här att åka med! Jag tänkte inte planera så mycket men vill köra östkusten från Melbourne/Sydney-Cairns och kanske stanna och jobba på vissa platser. Jag vill ha sol, bad, surf, party och äventyr! Jag vill göra och uppleva så mycket som möjligt. Kör på jobbvisum och har inte tänkt boka hembiljett, jag tar det som det kommer :) hör gärna av dig!

Isabelle Beckman på facebook
11 sep. 2014 08:48
Hej!
Är helt inne på samma spår, och har precis som du ingen att åka med.
Vill verkligen verkligen uppleva/se så mycket som möjligt och tönker ta dykar cert, bungyjumpa, fallskärmshoppa, bestiga något berg, osv.
Vill också passa på att se nya zeeland när jag ändå är så nära.
Här är min facebook, hittade inte dig
https://www.facebook.com/sara.samuelsson.77
//sara
Av Sooee
12 sep. 2014 11:36
Hej, vi är 4 tjejer som ska åka till Aus i slutet av Nov med jobbvisum, men vi tänkte börja i Cairns eftersom vi har fått tips om att det ev är bättre och börja där eftersom det kan vara lite kallt i Sydney just under den perioden. Vi som åker har bara träffats en gång så blir väldigt spännande. Hör av dig om du är intresserad :)
14 sep. 2014 20:33
Hej, är också inne på att åka till Australien i november men min rese kompis har hoppat av. Vill också uppleva mycket tex bungyjump, dyka, surfa mm. Är väldigt spontant och glad av mig skulle gärna vilja resa ihop med någon. Kontakta mig gärna heter Eva Johnson på Facebook.

Mvh Eva