Resesällskap med barn 6-9 år sökes för v.27 eller 28

2 apr. 2013 00:05
Visningar: 345
Hej! Jag och sonen vill åka utomlands i sommar.
Alternativen vi har är Grekland, Sardinien eller Kroatien.
Tidpunkten för resan blir vecka 27 eller 28 dvs början på juli.
Min son fyller 7 år i sommar och det hade varit jätteroligt att åka med en annan singelförälder som har barn i ungefär samma ålder.
Hoppas du tycker detta låter spännande och att vi hörs!
/Alexandra
21 apr. 2013 18:27
Hej Alex! Jag är en mamma på 30 år med två döttrar födda 08 och 09 dvs de blir 4 och 5 i år. Men du kanske vill resa med nån som har barn lite närmre i ålder till din egen? Annars är jag singelmamma, jätteressugen och skulle kunna tänka mig de resmål som du föreslagit! kram /Elena
25 apr. 2013 19:08
Hej

Går i samma tankar att det skulle vara kul att åka med fler som har barn! Jag har två döttrar som fyller 4 och 7 i sommar. Så det kanske kan bli ett bra gäng? Min semester börjar v.28 så jag kan inte tidigare än så men senare funkar. Runt medelhavet låter bra, huvudsaken för mig är att det är sol och strandgaranti :)

Mvh Fredrik
1 maj 2013 22:43
Hej! Jag planerar åka utomlands med min son på fem år i sommar, men vore ännu roligare att åka tillsammans med fler singelföräldrar/barn i samma åldrar. Hade tänkt mig nånstans i södra europa, har semester från v 28. /Sabine
Av Frokens
15 maj 2013 08:14
Jag har två barn på 4 och 5. Det vore roligt att komma iväg med andra vuxna med barn.