Resekompisar till AustralienđŸ‘đŸŒ

18 sep. 2018 14:03 (redigerad)
Visningar: 426
Hej!
Jag Àr en tjej pÄ 26-Är som har bestÀmt mig för att resa till Australien men önskar gÀrna lite sÀllskap.

Tanken Ă€r att komma ivĂ€g sĂ„ fort som möjligt men Ă€r öppen för förslag, tĂ€nkte resa runt i 2-3 mĂ„nader. NĂ„gon som Ă€r i samma tankar?😃
Av Huldal
19 sep. 2018 18:37
Hej! Jag Ă€r inne pĂ„ samma tankar, men nĂ€r Ă€r senast du skulle kunna tĂ€nka dig att dra? Är de under 2018 eller 2019 :)
19 sep. 2018 23:05
Hej!
Jag vill jĂ€ttegĂ€rna besöka Nya Zeeland och Australien under ca 2 mĂ„n vĂ„ren 2019. Är det nĂ„n som skulle vara intresserad av samma sak, hör gĂ€rna av er:)
Medlemmen har tagit bort svaret
28 sep. 2018 11:15
Citerat frÄn Felicia98:
Hej!
Jag vill jĂ€ttegĂ€rna besöka Nya Zeeland och Australien under ca 2 mĂ„n vĂ„ren 2019. Är det nĂ„n som skulle vara intresserad av samma sak, hör gĂ€rna av er:)
Hej!! Jag Àr intresserad av samma sak, jag skulle verkligen vilja Äka i januari och va borta hela januari ev. februari. Har du instagram?? SÄ hade vi kunnat prata mer om vÄra tankar kring Aussie och Nya Zeeland. Kram
28 sep. 2018 21:19
Citerat frÄn Tirrebirre:
Citerat frÄn Felicia98:
Hej!
Jag vill jĂ€ttegĂ€rna besöka Nya Zeeland och Australien under ca 2 mĂ„n vĂ„ren 2019. Är det nĂ„n som skulle vara intresserad av samma sak, hör gĂ€rna av er:)
Hej!! Jag Àr intresserad av samma sak, jag skulle verkligen vilja Äka i januari och va borta hela januari ev. februari. Har du instagram?? SÄ hade vi kunnat prata mer om vÄra tankar kring Aussie och Nya Zeeland. Kram
Hej!
Skulle vara jÀttekul men har du bara planer pÄ att Äka i januari? Jag ska lÀsa pÄ komvux frÄn november i 10-20 v, vet inte i nulÀget exakt sÄ jag Àr kanske inte klar förrÀn början av april tyvÀrr. Ska kanske göra HP 6:e april ocksÄ :/
30 sep. 2018 07:42
Hej!
Jag har tÀnkt att resa i november och december. Hade riktat in mig pÄ Bali och Sri lanka men har alltid velat Äka till Australien och Nya Zeeland ocksÄ! Har inte bokat Àn sÄ Àr flexibel ang. ResemÄlet :)

Planen var att resa sjÀlv, men Àr ju roligare med sÀllskap. SÄ kanske att vi ska dea ivÀg ihop?
2 okt. 2018 19:38 (redigerad)
Citerat frÄn Sofiahellen:
Hej!
Jag har tÀnkt att resa i november och december. Hade riktat in mig pÄ Bali och Sri lanka men har alltid velat Äka till Australien och Nya Zeeland ocksÄ! Har inte bokat Àn sÄ Àr flexibel ang. ResemÄlet :)

Planen var att resa sjÀlv, men Àr ju roligare med sÀllskap. SÄ kanske att vi ska dea ivÀg ihop?
Hej! Jag vill ocksÄ gÀrna till Australien/Nya Zeeland och kan resa frÄn och med 21 oktober och fram till starten av december. Du kan ju skicka ett privat meddelande om du vill snacka ihop dig :).
2 okt. 2018 19:41
Citerat frÄn Fredrikaschoberth:
Jag tÀnkte Äka sÄ fort som möjligt :)
Jag kan Äka frÄn 21 oktober och reser gÀrna runt i 4-5 veckors tid, hör av dig om du vill snacka ihop dig! :)
3 okt. 2018 13:59
Citerat frÄn Huldal:
Hej! Jag Ă€r inne pĂ„ samma tankar, men nĂ€r Ă€r senast du skulle kunna tĂ€nka dig att dra? Är de under 2018 eller 2019 :)
TĂ€nkte mig nu i mitten av oktober :)
4 okt. 2018 01:17
Hej!
Ser att du gÄr i samma tankar som mig. Söker en respartner för att vara ivÀg ett lÀngre tag,. Min tanke Àr att Äka sÄ snarast som möjligt. LÀs gÀrna min profil dÀr stÄr en mer ingÄende beskrivning om mig. Du nÄr mig pÄ privat meddelande eller Instagram @filiphallberg , tack
8 okt. 2018 15:23
Citerat frÄn Fredrikaschoberth:
Jag tÀnkte Äka sÄ fort som möjligt :)
Jag skrev till dig precis pÄ insta :)
12 okt. 2018 16:19
Hej!
Jag Äker den 16:e oktober till Melbourne. SÀg till om du vill trÀffas!
Av Ninnie_
18 nov. 2018 19:16
@ Tildaalm, hur lĂ€nge Ă€r du i Melbourne? Jag landar dĂ€r den 30 december och tĂ€nkt stanna till slutet av juli, ska plugga pĂ„ Melbourne Business School januari till mars, hde varit kul att fira nyĂ„r med nĂ„gon dĂ€r! 😊