Resekompis till Australien!

Av Judylu
26 okt. 2013 00:33
Visningar: 208
Hej!

Nu börjar jag tröttna på den svenska vintern och vill bort till Australien för att jobba, se landet och bara leva livet helt enkelt. Är helt öppen för förslag när det gäller tid och datum och allt annat som är relaterat till resan också för den delen. Just nu är jag ensam och letar efter resekompis/ar. Hade varit hur härligt som helst om man var fler och kunde resa dit tillsammans och skapa minnen för livet! :) Om du har liknande planer så snääälla, skriv!!
31 okt. 2013 21:40
Hejhej! Går precis i samma tankar, vill så gärna iväg! Skulle åkt med min syster men hon ändrade sig så nu är jag också ensam. Såg att du kom från ljungby och jag är ju från växjö, så det är ju himla nära ifall man vill träffas och prata om resan! Hör gärna av dig!
Av Judylu
1 nov. 2013 10:32
ja! vi hade kunnat ta en fika någon dag och prata om resan .) när hade du tänkt att dra dit? adda gärna mig på facebook https://www.facebook.com/judy.lu.10 , känns lite lättare att prata där :)
4 nov. 2013 10:28
Ja vi kan absolut ta en fika! Hade tänkt mig att åka i början på nästa år alla fall, så mycket vet jag :) La till dig på facebook nu! :)
5 nov. 2013 20:28
Hej ! Jag landar i Sydney 1 januari och kommer vara i Australien i 5 månader innan jag drar vidare till USA. Enda som är planerat är att dyka i barriär revet =)

mvh
Av Judylu
6 nov. 2013 00:42
Hej Maccobert! Det hade jag också velat göra :D Jag tycker det är lättare att prata genom facebook, så lägg gärna till mig där :). Vi hade kanske hade kunnat skapa en grupp eller något där och prata vidare :))
6 nov. 2013 19:07
Citerat från Judylu:
Hej Maccobert! Det hade jag också velat göra :D Jag tycker det är lättare att prata genom facebook, så lägg gärna till mig där :). Vi hade kanske hade kunnat skapa en grupp eller något där och prata vidare :))
Hej ! Jag har lagt till dig nu på Facebook. Jag heter Marcus Amborg. Så du inte undrar va det är för någon som lagt till dig.

Ni andra som ser detta lägg till mig . Så kan vi prata mer.