Resekompis sökes: 2 veckors semester någonstans i Asien

22 jan. 2018 21:15
Visningar: 159
Hej! Jag söker en härlig person som skulle kunna tänka sig lite tropisk värme i slutet av mars/april i ca 2 veckor och som är redo att boka resan nu! Jag skulle kunna tänka mig att åka till Bali, Vietnam eller Thailand, men tar gärna emot andra prisvärda förslag.

Jag är 19 år och jobbar för tillfället, det är också därför jag vill boka resan snarast för att ha lite framförhållning på jobbet. Nu när det är vinter längtar jag mig bort till värmen men alla mina kompisar pluggar redan eller gör något annat vilket gör att de inte har tid för en semester, så hoppas verkligen det sitter någon här med samma tankar som mig nu? Hör gärna av er här eller på Instagram (amandafoors) om ni är intresserade!
23 jan. 2018 08:43
Hej! Jag reser just nu med några vänner men vi kommer skiljas åt den 27:e februari på Bali och efter det skulle jag gärna hitta någon att resa med i Asien. Tänkte dock åka hem sista mars, när i mars hade du tänkt dig att åka? :)
23 jan. 2018 12:52
Jag har tänkt mig att åka typ 19 mars isåfall! Men vill du resa runt eller kan du tänka dig att vara på ett och samma ställe?
23 jan. 2018 14:47
Hej!
Jag har tänkt i samma banor som du, skicka gärna ett meddelande om du är intresserad! :)
/ moa
23 jan. 2018 21:57
Hej!

Jag har tänkt att åka iväg, antingen från 12e och framåt alternativt 19e.
Hör gärna av dig om du är intresserad!
24 jan. 2018 06:12
Citerat från Amandafors:
Jag har tänkt mig att åka typ 19 mars isåfall! Men vill du resa runt eller kan du tänka dig att vara på ett och samma ställe?
Jag kan tänka mig att vara på samma ställe, vilket land hade du tänkt börja med? :)
24 jan. 2018 12:40
Citerat från Madeleinejepsen:
Mars! :)
Hur länge har du tänkt att vara borta? Vilken typ av resa har du tänkt dig?
24 jan. 2018 12:41
Citerat från Ellahansson:
Citerat från Amandafors:
Jag har tänkt mig att åka typ 19 mars isåfall! Men vill du resa runt eller kan du tänka dig att vara på ett och samma ställe?
Jag kan tänka mig att vara på samma ställe, vilket land hade du tänkt börja med? :)
Jag vet inte alls, vill bara till solen i 2 veckor!
24 jan. 2018 21:49
Citerat från Amandafors:
Citerat från Madeleinejepsen:
Mars! :)
Hur länge har du tänkt att vara borta? Vilken typ av resa har du tänkt dig?
Jag har tänkt mig två veckor, i solen, men mer än så har jag inte funderat. Är öppen för det mesta, solen är mitt enda krav haha!
26 jan. 2018 09:44
Citerat från Amandafors:
Jag vet inte alls, vill bara till solen i 2 veckor!
Ja men samma här!