Resekompis, Australien januari 2015

28 sep. 2014 15:23
Visningar: 420
Hej!

Lisa heter jag och är en tjej på snart 19 år som är väldigt glad, spontan och äventyrlig! I januari 2015 har jag planer på att åka ner till Australien med ett "work and holiday"- visum. Har ingenting planerat mer än att jag vill uppleva allt som australien har att erbjuda - jobb, äventyr , stränder, natur, fest, strålande sol, jag är öppen för allt! Det enda jag saknar är en resekompis/kompisar som delar min pasison, så om ni är inne på samma spår och tankar så tveka inte på att höra av er! :-)
29 sep. 2014 09:57
Hej!

Jag går i precis samma planer som du! Januari är precis då jag vill flytta och upptäcka australien! :) jobba, resa runt och ha allmänt roligt!

Du kan ju adda mig på facebook så kan vi höras där om du vill! :)

Ebba Bjärsholm heter jag
29 sep. 2014 16:20
Hej!

Vad kul att vi delar samma passion:) Jag har med planer att åka till Australien i januari 2015 på ett WH visum för att uppleva, sol, bad, äventyr, surfing, fest och allt man kan tänka sig. Hade tänkt att börja i Sydney och jobba där ett tag för att få "vardagslivet" sen resa runt. Det enda jag också saknar är en resekompis. Hoppas du hör av dig så kan vi prata mer!:)

/Sara
30 sep. 2014 10:43
Hej!
Planerar också att åka till Australien i början på januari med ett WH-visum. Har inga direkta planer men har tänkt mig att börja i Sydney för att jobba och sedan resa runt i landet. Har inte bestämt än hur länge jag blir borta men hade vart kul att starta resan och flyga dit tillsammans med någon :)
30 sep. 2014 14:12
Hej!

Jag planerar också att åka till Australien i januari med WH-visum. Jag har dock inte kommit så långt med min planering men det jag vill är att uppleva sol, bad, fest och en massa äventyr! :)

Lägg till mig på Facebook om ni vill så kan vi fortsätta prata där :)

Mitt namn är Elin Lysell
Av Ebbban
1 okt. 2014 22:56
Hej! Jag är väldigt intresserad, tycker vi kan göra en grupp på facebook så kan vi snacka mer där om ni fortfarande har planer på att åka?
Ebba :)
15 okt. 2014 14:01
Hej!

Jag har exakt samma planer som er och det skulle vara sjukt kul att åka ett gäng! Vill uppleva så mycket som möjligt, sola, bada, festa, surfa och samtidigt jobba så man får ihop pengar och kan ha det så jäkla bra!

Hade också tänkt åka ner i januari!

Lägg gärna till mig på Facebook eller skriv här om ni fortfarande är sugna på att åka iväg!

Sara Löfgren på Facebook, från Enköping och bor i Uppsala!
18 okt. 2014 17:14
Jag har en resa bokad till Melbourne den 29e januari. Min resekompis fick förhinder så just nu kommer jag att få resa ensam. Åker också med ett working holiday och vill göra allt möjligt. I min profil finns ett inlägg med mer info. Lägg gärna till mig på facebook, Gabriella Landström eller skicka ett mail till (Logga in för att se e-postadress) :)