Resekompis Australien 2018

16 okt. 2017 16:43
Visningar: 213
Hej! Jag är en 19 årig tjej, som i början på februari har tanken på att backpacka i Australien. Då jag gillar äventyr och spänning är planen att hitta på massa galna aktiviteter, samtidigt som jag vill ta mig runt på Australiens östkust. Funderar även på att jobba en del också för att fylla resekassan lite extra. Går du/ni i ungefär samma tankar hade det varit jättekul att resa tillsammans eller träffas längst vägen. Hoppas vi ses!
16 okt. 2017 17:53
Hej! Detta låter precis så som jag har tänkt mig! Jag flyger till Cairns den 1 februari på ett WHV och tänkte åka längst östkusten ner och antagligen flyga över till Nya Zeeland 😍
Jag vill dra ut på massor med äventyr samt surfa, hoppa fallskärm, dyka och jobba lite mm.

Låter detta intressant får du gärna höra av dig! ☺️
17 okt. 2017 22:32
Hej! Har velat backpacka så länge, och är inne på samma spår som du! Tänkte också att jag vill åka runt februari och hitta på allt från att surfa, dyka osv, allt som är äventyr helt enkelt! Du får gärna höra av dig, hade varit jätte kul! 😊🏄🏽‍♀️
Medlemmen har tagit bort svaret
18 okt. 2017 21:29
Hej! Jag planerar att åka ner på ett whv till Australien i slutet av januari! Vill resa runt, jobba och äventyra så mycket som möjligt! Vill uppleva massa galna och äventyrliga saker! 🏄🏽‍♀️Jag planerar att vara där ett par månader och dra till nz några veckor och kanske fiji när man ändå är i närheten! Hade varit kul att resa tillsammans eller mötas upp någon gång! Hör gärna av dig! ☺️🇦🇺
Medlemmen har tagit bort svaret