Resekompis att möta upp i Asien i början av februari

30 nov. 2016 11:05
Visningar: 200
Hej! jag är en 19 årig tjej som planerat att åka iväg i början av januari och bo på Bahamas i en månad hos familjekompisar, men därefter vill jag åka vidare till Asien för att resa runt i bland annat Vietnam, Bali, Indonesien, japan, och är öppen för förslag! Är ute efter äventyr och att upptäcka så mycket av landet som möjligt. Har än så länge ingen reskamrat när jag kommer till Asien, men vill gärna ha någon som jag kan mätta upp när jag kommer dit! så om någon ska vara i Asien någon gång då i början av februari så hör gärna av er!! :D
30 nov. 2016 14:28
Hej ja tänkte åka ner slutet av januari hade varit kul och äventyra tillsammans med någon:)
6 feb. 2017 14:10
Hej Lydia!

Ida här! Jag kommer åka till Vietnam den 9mars och vara där två veckor iallafall, har varit redan och rest runt ett tag så efter måste jag nog hem. Men vem vet?

Du skulle gärna få mötas upp den 9e mars i hanoi och sedan röra sig söderut!

Sen när den resan är klar kan du alltid åka till något annat land i Asien? Eller vad vet jag haha :)

Hör av dig!
6 feb. 2017 18:13
Hej! Jag tänkte åka ner till Thailand i slutet av februari sen resa runt i Asien ca 2 månader, sugen på Bali och Philippinerna blä.. :) Hör av dig om du vill mötas upp och resa ihop något, Clara Sjögren Nyberg på FB :)
26 feb. 2017 23:47
Hej,
L
Landar i Hanoi 14 mars. Tänkte ta mig ut till halong bay direkt några dagar. Sen vidare ner mot Son doong grottan, sen vidare ner via kusten för att slutligen åka hem via ho chi min den 28e. Om ni är i närheten så kan vi diskutera ev trip ihop.
Av Jun
6 mars 2017 17:31
Hej vart e du nu