Resekompis

24 mars 2018 11:49
Visningar: 281
Hej! Jag letar efter någon/några som vill backapacka i Asien i maj/juni. Tänkte vara borta ett par månader ungefär. Hade varit kul om man kunde åka ett gäng.

Vill uppleva så mycket som möjligt, dyka, surfa, kultur och massa äventyr! Länder som t ex Thailand, Malaysia, Singapore, Vietnam, Bali osv.
26 mars 2018 18:35
Hej!!

Jag har tänkt att åka till Asien i början på juni för att backpacka. Har också tänkt mig länder som exempelvis Malaysia, Singapore och kanske Borneo, men är väldigt flexibel. Skriv gärna till mig på Facebook (Karolin Persson) eller här ifall du vill planera mer!
16 apr. 2018 13:17
Hej!
Jag hade tänkt åka till asien runt den tiden också och är väldigt flexibel då jag inte har nåt planerat. Lägg till mig på fb "Didrick Kananen" så kan vi snacka lite om det.
16 apr. 2018 16:30
Hej,
Jag tar examen i 1a juni och är väldigt intresserad av att åka till Asien. Min familj är från Thailand så känner till landet (kultur, mat, geografiskt osv) väldigt bra. Var på Bali förra sommaren men åker gärna dit igen. Hör av dig!
17 apr. 2018 18:18
Hej jag är intresserad av att åka med , tänkte åka runt den 1 maj, om du fortfarande är intressserad av en reskompis.:)
Av Linaaa
29 apr. 2018 21:02
Hej, det låter precis som nåt jag vill göra. Kan åka med start i juni. Skriv gärna på insta om du vill prata vidare, liinooosh heter jag där!
Av Tea87
30 apr. 2018 21:41
Hej. Jag ska åka om 2 veckor till Phuket och va där till 31 maj. Åker själv och är en tjej 😊 Har du vägarna förbi så hör av dig.