Rese sällskap till Goa januari 2016

2 aug. 2015 16:51
Visningar: 42
Hej jag söker ett resesällskap till Goa ca 1 januari 2016. Jag kommer att gå en yoga utbildning där som börjar den 11 jan men vill ha någon att åka ner med & kanske hänga med lite innan. Jag ska till Agonda beach.
16 aug. 2015 18:07
Hej!
Vad är det för utdbildning du ska gå? Eller hur lång tid håller den på, är det på en skola och vad kostar det osv?
21 aug. 2015 00:19
Hej, jag har också tänkt åka till Goa i januari, preliminärt den 5:e. Tanken är att träna ashtangayoga i ca 4 veckor, men jag har ännu inte hunnit kolla upp några kurser. Har du kanske något tips? Det lilla jag läst om Agenda beach låter bra, men eftersom jag inte har varit i Indien tidigare har jag inte mycket att jämföra med. Jag har precis börjat planera min resa.
23 aug. 2015 18:20
hej va roligt. Jag ska somsagt gå en yogalärarutbildning under 1månad. kostar 20.000kr.

Agonda är perfekt för om du vill göra yoga då de kryllar av yogasalar & yoga på stranden. 5 januari later som ett bra datum, vore ju kul att åka ner till Agonda ihop iaf :)
23 aug. 2015 18:30
Hej! Har du endast tänkt att gå yogautbildningen, eller resa runt i Indien innan eller efter?
23 aug. 2015 18:32
jag har inte tänkt så mycket ännu, men kommer iaf att stanna kvar ett tag efter utbildningen.
25 aug. 2015 15:45
Nu har jag kommit så långt i planeringen att jag har bestämt mig för att åka till Goa från Göteborg den 4:e eller 5:e januari. Tänkte smälla till och köpa flygbiljetten inom kort. Planen är som sagt att yoga åtminstone någon månad, men jag hoppas kunna bo och yoga billigt eftersom jag ska resa vidare sedan och stanna borta ganska länge sammanlagt. Tänker att det är ett rätt stort utbud av yoga och borde finnas billigare kurser om man inte tänkt bli yogalärare?
Diskussionen är stängd för nya svar