Resa till Asien någon?

Av Frohm98
29 jan. 2018 11:47
Visningar: 238
Hej på er!
Jag är supersugen på en resa i Asien 1-2 månader för att besöka länder som Bali, Thailand, Malaysia, Vietnam osv.. (helt ärligt spelar det inte så stor roll vart i Asien). Jag kan åka efter högskoleprovet 14 april- 2 juni, eller 4 juni- 23 juli ungefär.

Och jag då? En glad, nyfiken tjej som fyller 20 år i september. Jag fullkomligt äääälskar träning, mat, SOL och äventyr. Är fotointresserad också så om någon behöver en fotograf kan jag ställa upp :)

puss och kram, Linnea
15 mars 2018 08:54
Hej!!

Jag heter Karolin och är 23 år gammal, bor och pluggar i Göteborg och vill gärna åka iväg efter terminen dvs. slutet på maj/ början på juni. Jag har tittat en del på Malaysia och Borneo vilket verkar riktigt härligt! Dock så måste jag nog ta flyget hem till Sverige igen efter kanske 3-4 veckor, men gör som sagt gärna sällskap under juni månad ifall du tänkt åka då?
17 apr. 2018 19:46
Hej jag är intresserad av att åka nu den 1 maj - 14 juni ungefär och har tänkt mig Bali, Malaysia och Thailand, är du fortfarande intresserad av en reskompis, så är jag verkligen sugen på att boka något.

Jag är en tjej som fyller 20 i Juli, är väldigt glad, flexibel och gillar det mesta.
Av Linaaa
29 apr. 2018 20:55
Hej, skriv gärna på insta: liinooosh :)