Resa till Asien hösten/vintern 2019

26 jan. 2019 23:00
Visningar: 455
Hejsan! Jag är en tjej på 19 år som är supersugen på att dra iväg till Asien hösten/vintern 2019! Jag har inte riktigt planerat vart i Asien jag vill åka ännu så är öppen för förslag. Gillar att hitta på saker och utforska de städer man besöker men samtidigt träffa nya människor och skapa minnen på vägen.
Jag befinner mig just nu i sköna Göteborg så om du bor i närheten och tycker det låter intressant hör av dig! Antingen här eller på min instagram: sarakorpii
2 apr. 2019 00:59
Hej!

Jag heter Clara är 22 (fyller 23 i år) . Jag har också varit supersugen ett bra tag på att åka iväg och har för första gången inga obligationer här hemma under hösten så funderar på att åka iväg!

Har aldrig rest själv och det är en skräckblandad förtjusning måste jag säga, haha. Därför är jag också öppen för att hitta någon skön lirare eller ett gäng och åka med, iallafall till en början :) sen kanske man skiljs åt eller inte.

Min plan är typ Thailand, Laos, Vietnam, Kambodja, Filippinerna, Indonesien, Malasyia och Sri lanka. Har ingen aning om hur länge jag vill vara borta, är ju fortfarande i "funderartagen". Jag vill göra så mycket som möjligt, allt från träffa locals i norr till att gå på full moon party och besöka grottor, tempel, risterasser osv osv. Så mycket som möjligt helt enkelt!
Men vore superkul om du hörde av dig så kan vi prata ihop oss kanske!!

Min insta; @claraabell

Hör gärna av dig!!
Av Tiildee
28 apr. 2019 14:02
Hej! Är en tjej på snart tjugo år som har samma plan som dig! Vill gärna vara borta i ca 4 månader och hinna upptäcka allt och lite till på den tiden. Har inte riktigt planerat någon rutt men vet att jag vill till Bali, Singapore, gili öarna samt Filippinerna. Hör gärna av dig till min insta (tildess) om du är intresserad!
29 apr. 2019 19:47
Hej Tilde, jag har skrivit till dig på Instagram.☺️
12 maj 2019 21:16
Hej! Jag är 19 år gammal och planerar också en resa till asien i vinter. Tänkte åka i mitten på December ungefär och vara tillbaka i Sverige igen i början på april. Jag befinner mig just nu i södra sverige. 3 mil nedanför Halmstad för att vara exakt.
Min tanke var att börja i Sri Lanka eller i Thailand för att sedan ta mig vidare genom Laos, Vietnam, Kambodja och avsluta på Filippinerna. Självklart är inget hugget i sten men jag vill upptäcka mycket och vara aktiv. Ta dykarcertifikat, surfa och vandra. Även yoga och MÄNGDER av strandhäng är av intresse. Låter det intressant skriv gärna till mig.
Instagram: emiliaamagnusson
19 juni 2019 12:25
Hej! Tänkte dra till Asien i vinter också, hänger jättegärna på! Skriver här också så min profil dyker upp, men har redan meddelat på IG:)
17 sep. 2019 10:20
Hej! Jag är sugen på en liknande resa i början av 2020 och vara borta i ungefär 3 månader! Är sugen på att upptäcka vackra naturplatser, nya kulturer och hitta på äventyr! Skulle vilja lära mig surfa, träffa nya människor, göra utflykter och sola, bada, festa 😄

Hör gärna av dig till mig Klara Biderholt på facebook om du vill! ☺️