Resa i mars

11 jan. 2015 15:42
Visningar: 289
Tjena

Linus Åsberg här 22 årig kille från Kalmar som nu är sugen på att resa igen då jag förra året backpackade 3 mån själv i Australien, denna gången vill jag gärna resa till Indien eller närliggande länder (öppen för förslag) och vill då även ha ngn att resa med.

Jag är en glad positiv kille som gillar att upptäcka nya saker, natur, städer allting, men tackar inte nej till fest å strand liv, om det är ngn som är sugen på att hänga på så är det bara att höra av sig, undrar du vad jag är för person så är det bara å kolla in min halvt oseriösa youtube kanal: https://www.youtube.com/user/linusalbinasberg/

Japp jag filmar lite så hade ju varit plus i kanten om du skulle vara intresserad av foto eller film ;)

Ha de nice åde hoppas höra ifrån dig

//Linus.Å
Av Joppili
11 jan. 2015 22:18
åh Indien verkar superspännande! När tänkte du att du skulle åka?
13 jan. 2015 13:03
Jag vill också åka i mars, dock inte så mycket till Indien. Vill gärna till Kambodja och kanske Vietnam eller närliggande. Detta är inte något av intresse kanske?
Av Joppili
24 jan. 2015 23:22
Jag är superpå att åka till Indien i slutet av februari och nån månad/månader framåt! Har kollat på flyg till Bombay(men kan tänka mig att börja resan nån annanstans även). Vore kul att åka tillsammans med fler, eller hänga väl där! :)
2 feb. 2015 15:38
Hej, jag har varit ett par gånger i Goa i västra Indien, som jag kan rekommendera. Det är ett av de mest populära resmålen i Indien. Då har man tillgång till stranden hela tiden, sol, bad och billig mat osv. Det är en del marknader och ravepartyn och man får mycket för pengarna . Går även tåg upp till Mumbay.

Glöm ej att ni måste fixa visum innan ni åker från Sverige annars kan ni ej komma in i landet.
13 feb. 2015 13:56
hej hej, skickade precis iväg visumet så sticker om någon vecka! :) jag filmar och fotar, så det blir lite syftet med resan tänkte jag. så flyger till mumbai, tar mig sen ner till Goa och kommer att vara där ett tag, sen upp till norra. fast holli brukar ju firas i norra så hade varit kul att vara med på det också! får se vad som händer, hör av dig på (Logga in för att se e-postadress) om du vill träffas upp!
allt gott
Axel Klint
13 feb. 2015 14:09
Hej axel, jag tror jag hittade dig på instagram nu så lade till dig där så jag kan följa din resa. hoppas du hinner få tillbaka visumet i ditt pass nu innan du åker. hyr gärna mc eller moppe i Goa och dra runt. Underbart att bara glida fram på måfå och se vart man kommer. Ta mycket bilder och kör lugnt :)
13 feb. 2015 14:27
Jaa jag tror det, var ett stort besvär att fylla i alla uppgifter, värsta hemsidan jag stött på någonsin tror jag lol.
men ringde dit och dom sa att att det skulle komma tillbaka på tisdag onsdag så det är nice.
jaa moppe låter schysst, det skall ta o hyra mig en!
13 feb. 2015 14:35
Jag hyrde en mc där sist men ifall du har vanligt körkort får du kanske bara hyra scooter/moped. Men lätt värt oavsett vilket land man befinner sig i. Indien är så billigt. Glöm ej myggspray och hoppas du ej blir magsjuk , jag har aldrig blivit det men ibland hör man ju att man skall vara försiktig .
mvh