Resa i 2 månader i juni-augusti

2 mars 2017 11:11
Visningar: 181
Hej! Jag är en 22-årig tjej som hade tänkt att resa i juni! Jag vill främst åka till Filippinerna, Thailand och Bali! Men spelar inte så stor roll om du har andra förslag! Det gör inget om ni är fler kompisar, träffar gärna nya människor! Om ni så vill kan vi träffas innan resan för att se om allt fungerar! Hoppas ni är intresserade!
// Matilda :)
Medlemmen har tagit bort svaret
Av Huldal
8 mars 2017 19:36
Hej! jag är med inne på att resa under samma tid och till Asien. Du kan skriva till mig eller lägga till mig på fb hulda Lorentzon, så kan vi prata mer.om du är intresserad. Är 21 år förresten, de kanske du vill veta :)
11 mars 2017 10:49
Citerat från Karinsvensson:
Hej Matilda!
Jag heter Karin och är också 22 år. Jag planerar att resa ungefär de månaderna som du. Är också ensam och träffar gärna på nya resevänner på mitt äventyr. Jag är sugen på Thailand, Kambodja Filippinerna och Indonesien :) hör av dig om du är intresserad. Jag är en lättsam, spontan och kul typ som är ute efter sol, bad, fest och äventyr:)
Hej! Detta låter hur bra Som helst! Ska vi prata på ett annat forum? :)
11 mars 2017 10:50
Citerat från Huldal:
Hej! jag är med inne på att resa under samma tid och till Asien. Du kan skriva till mig eller lägga till mig på fb hulda Lorentzon, så kan vi prata mer.om du är intresserad. Är 21 år förresten, de kanske du vill veta :)
Hej!! Har skrivit till dig på fb! :)
14 mars 2017 11:36
Hej! Jag vill också ut och resa i Juli. Jag är öppen för förslag och snackar gärna om reseplaner!
23 mars 2017 11:11
Hejsan! Jag är också inne på att resa till Asien under sommaren och hade varit roligt om man hade varit ett gäng som åker tillsammans. Är öppen för alla förslag har inget planerat vet bara att jag vill iväg på ett nytt äventyr! :)