Redigering av bilder.

23 apr. 2008 17:47
Visningar: 134
Hur kan det vara, om man vill lägga till eller ändra något i sin presentation bland bilderna eller bloggarna, att det inte går. Fastän man har sparat sitt jobb flera gånger. Det händer inte alltid, så jag förstår inte varför. Finns det någon, som kan förklara för mig?

Gilla
Av Tomas - Utvecklare Reseguiden.se
25 apr. 2008 11:24
Skulle du kunna precisera mer när det har uppstått? Var har du varit och vad för ändring försökte du genomföra som inte gick?
25 apr. 2008 11:35
Jag har varit inne bland mina bilder och velat lägga till ytterligare upplysningar eller rätta stavfel. Då går jag ju in på redigera och ändrar det jag vill och sparar både en, två och tre gånger, men ändringarna går inte in. Jag förstår inte varför, som jag skrev i inlägget. Bloggarna kanske inte är så svårt att ändra.

Gilla
25 apr. 2008 15:47
@Gullsing:
Har du, efter edit & save, testat att uppdatera browsern?
Ibland kan "det gamla" ligga kvar tills du uppdaterar den..

/Putte
25 apr. 2008 17:26
Citerat från billy_basket:
@Gullsing:
Har du, efter edit & save, testat att uppdatera browsern?
Ibland kan "det gamla" ligga kvar tills du uppdaterar den..

/Putte
Menar du att jag ska trycka på min sida igen? Eller vad menar du med browsern? Jag är inte så datakunnig, bara självlärd, så jag kan inte alla fackuttryck.

Gilla
Av Lucas2-
25 apr. 2008 19:00
Hej!
Kul att du tog upp problemet så slapp jag. Jag har råkat ut för samma sak och så rätt som det är fungerar det som det ska. Men det kanske är något speciellt för oss självlärda. Jag har i alla fall tagit till mig råden så får vi se när det spökar nästa gång.
25 apr. 2008 19:57
Citerat från totte:
Du kan klicka på F5, http://www.gbghtml.se/f5.php så uppdaterar du din sida.
Totte
Tack Totte. Det fungerade tydligen med att bara klicka på F5. Vad adressen var till, begriper jag inte riktigt. Jag har skrivit in ny text på några bilder och även gjort rättelser och tillägg till andra. Nu stannar inte redigeringen längre kvar på skärmen, utan bilderna kommer fram direkt.

Hurra!. Man kanske inte ska ropa hurra innan man kommer över bäcken, men jag kommer att klicka på F5 nästa gång det inte fungerar.

Gilla