Problem med min viusmansökan!

Av Mickan_
17 sep. 2012 21:25
Visningar: 140
Jag sökte visum till australien och fyllde i alla uppgifter som man skulle och pengarna har dragits från mitt konto. Det fanns en fråga om man varit utomlands i mer än tre månader dom senaste fem åren och jag var i Sydamerika i vintras i nästan fyra månader, så självklart svarade jag ja på det och fyllde i vilka länder jag varit i. På grund av det här får jag tillbaka att jag måste genomgå en lungröntgen. Och man kan bara välja mellan ett visst antal kliniker som är godkända av australien, men det närmsta till sverige ligger i danmark. Varför skulle jag inte kunna göra detta på min egen hemort på ett vanligt sjukhus? Och vad kostar det här att göra? Känns inte så schysst att jag dessutom betalat två tusen kronor för nåt jag kanske ändå inte kommer få på grund av det här.. hur ska jag gå tillväga?? Snälla hjälp mig!!
Mvh Michaela
18 sep. 2012 11:52
Vet inte säkert men antagligen måste Du göra enligt deras anvisningar. Du kan ju fråga dem annars.
Ett tips är att lägga frågan i forumets vanliga del, tror det är få som tittar i "Feedback på sajten" :-)