Plugga på distans och bo i Asien?

Av Lasak
19 aug. 2013 22:54
Visningar: 324
Hej på er!

Till vårterminen har jag tänkt hoppa på en distanskurs och hyra ett hus/lägenhet någonstans i Asien, förslagsvis Filippinerna eller Indonesien och studera. Någon som skulle vara intresserad eller tänkt i samma banor?

Hör av er!
Av Emmapih
20 aug. 2013 20:55
Hejsan! =)

Jag hade planer i att resa runt lite inom antingen asien eller någon annanstans=) Jag vill vara hemma innan jul dock, det vet jag:) Men detta låter intressant, kanske kan läsa någon kurs i annat språk vore häftigt, sen har jag inte jätte stor reskassa men man behöver inte leva extremt lyxigt kanske =)

Hälsningar Emma =)
Av Lasak
20 aug. 2013 21:13
Halloj!

Jag har tänkt att åka under vårterminen, alltså i början av januari. Det gäller att vara ute i god tid :)

Mvh,
Av Emmapih
20 aug. 2013 21:44
Hejsan!

Jaha, okejokej :) då kan jag verkligen säga att du är ute i god tid. Men det är bra de, lättare att hitta någon kanske..
22 okt. 2013 19:50
Hej!
Låter som en toppenplan! Har du hunnit komma vidare i planerna? Min plan är att lämna sverige kring 7/1 och vara borta till mitten på maj ungefär. Skulle gärna bosätta mig i ett hus på nåt trevligt ställe, iaf under en period på två månader eller så. Du kan väl höra av dig och berätta mer!