Planer på Australien till hösten?

29 maj 2014 16:45
Visningar: 129
Hej!
Pluggar för tillfället men har planer på att ta ett studieuppehåll till hösten för att komma iväg och finna ny inspiration! Planerna är att OM jag tjänar ihop tillräckligt mycket pengar under sommaren, åka till Australien runt sep/okt för att jobba lite, sola, bada, festa och träffa nya sköna personer!

Eftersom killen min själv åker iväg för studier, och kompisarna är upptagna med annat söker jag därför efter en resekompis som är inne på samma spår! Jag är heller inte svår för att sedan resa vidare till Bali/NZ osv. Nya Zeeland har jag dock redan varit i och det är helt fantastiskt!! :)

Såå.. är du en rolig och lättsam person som funderat på samma planer skriv gärna till mig här eller meddelande på facebook! :))
29 maj 2014 20:16
Hej! Hedda heter jag och är 21 år. För tillfället pluggar jag konst - och bildvetenskap och jobbar och har sparat ihop en del pengar jag nu vill resa till Australien för, har dock ingen att åka med och vill också hitta en resekompis. Jag har ungefär samma tankar som du om resan så hör av dig om du har lust att åka ihop! Lägg gärna till mig på facebook så kan vi snacka mer där?:)
31 maj 2014 20:57
Hallå!
Har också tankar på att dra dit under en kortare period till hösten och det skulle ju vara kul att ha någon eller flera sköna att åka med. Pluggar webbutveckling distans men motivationen är som bortblåst så även jag känner att jag skulle vilja dra iväg för att hitta lite inspiration och leva livet :)
Av Anthon
1 juni 2014 08:25
Hej! I höst ska jag iväg på en liknande trip till australien :) Resa runt och uppleva allt möjligt. Tyvärr har inga polare pengar eller tid då de flesta redan börjat plugga. Skulle vara jätte kul att dra iväg med ett blandat gäng med tjejer o killar. 20 år och heter Anthon Larshammar på facebook, folk som är sugna på en sådan resa lägg gärna till mig :>